• ik was niewsgierig wat jullie eigenlijkvan tokio hotel vinden...
    ikzelf vind ze egt amazing :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik ook :D


    I changed.

    Jabberwocky schreef:
    Ik denk dat er hier nog wel een paar mensen die ze leuk vinden. Vroeger vond bijna iedereen hier ze helemaal geweldig, maar dat is nu wel heerl erg overgewaaid :Y). Ik vind ze ook nog leuk btw.


    Ga ik helemaal mee akkoord (A)


    I am in heaven and you are on earth

    Ik was fan, niet meer.

    Jabberwocky schreef:
    Ik denk dat er hier nog wel een paar mensen die ze leuk vinden. Vroeger vond bijna iedereen hier ze helemaal geweldig, maar dat is nu wel heerl erg overgewaaid :Y). Ik vind ze ook nog leuk btw.


    Felix

    Ik vind Tokio Hotel super. Ik snap gewoon niet waarom er fans -die zichzelf dan "echte" fans noemden- weg waren gevallen als ze even weg waren gevallen. Ikzelf vond het natuurlijk ook jammer dat we een hele tijd niets meer van ze hoorden, maar ik denk ook niet dat wij op 1,2,3 een 20tal liedjes kunnen maken. Dat heeft gewoon tijd nodig, en alles voorbereiden voor een nieuwe tour ook. Ik was super blij dat ze terug waren, en natuurlijk bracht dat weer nieuwe fans. Ik vind het gewoon een beetje dom dat er super veel fans waren weg gevallen. Maar ik heb ook respect voor de fans die zijn blijven luisteren, blijven wachten, en blijven geloven dat ze zouden terug komen. En dat hebben ze gedaan. Hun concert zal ik nooit vergeten, en ik weet zeker dat Tokio Hotel voor altijd een stuk van mijn leven zal zijn. Het klinkt misschien dom, maar het is zo. Eens je de Tokio Hotel-bacterie hebt, geraak je daar niet zo snel van af. -in mijn geval toch- (nerd)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik vond ze vroeger geweldig. Nu vind ik ze echt helemaal niets meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben geen fan(duivel)en geen hater(A)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ze zijn gewoon awesome :.)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Tillylicious schreef:
    Ik vind Tokio Hotel super. Ik snap gewoon niet waarom er fans -die zichzelf dan "echte" fans noemden- weg waren gevallen als ze even weg waren gevallen. Ikzelf vond het natuurlijk ook jammer dat we een hele tijd niets meer van ze hoorden, maar ik denk ook niet dat wij op 1,2,3 een 20tal liedjes kunnen maken. Dat heeft gewoon tijd nodig, en alles voorbereiden voor een nieuwe tour ook. Ik was super blij dat ze terug waren, en natuurlijk bracht dat weer nieuwe fans. Ik vind het gewoon een beetje dom dat er super veel fans waren weg gevallen. Maar ik heb ook respect voor de fans die zijn blijven luisteren, blijven wachten, en blijven geloven dat ze zouden terug komen. En dat hebben ze gedaan. Hun concert zal ik nooit vergeten, en ik weet zeker dat Tokio Hotel voor altijd een stuk van mijn leven zal zijn. Het klinkt misschien dom, maar het is zo. Eens je de Tokio Hotel-bacterie hebt, geraak je daar niet zo snel van af. -in mijn geval toch- (nerd)


    Zoooo mee eens!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind ze geweldig!


    One Day you'll remember me...

    Ik heb ze nooit gehaat, en ik heb het ooit leuk gevonden.
    Ik weet wie ze zijn en ken één liedje dus tja ik weet niet ik vind ze gewoon.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik was altijd echt HUGE fan, maar ik heb nu niets meer met ze. Ik zag laatst wel een foto, wat zijn ze lelijk geworden (op georg na) :P


    ''Your guiding hand on my shoulder, will remain with me forever''. 02.21.16

    Ik ben na 4 jaar nog steeds een trouwe fan.

    3 jaar geleden was ik die-hard fan. Nu vind ik ze te veel veranderd, te geamerikaniseerd en de nieuwe muziek niet leuk.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    xJonasFan schreef:
    Ze zijn oke.. Geen fan Geen hater

    btw th heeft toch een eigen forum ?


    Ja daar staat het ook in ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain