• Het beheerst m,n leven ik kan er niet door slapen ik denk er al bijna 2 weken aan iedere keer dat ik even niks hoef te doen denk ik eraan alle dingen die er gebeurt zijn ook al zijn ze opgelost blijf ik er aan denken het zijn gewoon zwarte dagen in m,n leven en pijnlijke dagen in m,n leven dagen in m,n leven die ik niet terug krijg hoe graag ik het ook wil smeken heeft toch geen zin die dagen krijg ik gewoon nooit meer terug als ik eraan denk kan ik me daarna geen leuke dingen uit m,n leven meer herinneren nu ik er aan denk ik weet niet wat ik moet denken zelfs m,n vader ligt er 's nachts wakker van dat betekent toch wel wat als je ouders er zelfs niet van kunnen slapen vandaag was ook weer een zwarte dag geslagen geschopt gebroken hart het is gewoon te pijnlijk om te zeggen het is net of je hart in tweeën wordt gescheurd al die dingen die er gebeuren ik wil gewoon niet meer naar school zover is het nu al gekomen ik dacht in de zomer vakantie dat het op de middelbare school beter zou gaan maar het is juist nog veel erger geworden ik zie school eerder als een marteling dan als school het is niet meer leuk om naar school te gaan ik heb het gevoel dat ik alleen maar naar school ga zodat iedereen iemand heeft om even tegenaan te schelden zonder aan diegene zijn gevoelens te denken en dat je diegene gewoon even omver kunt duwen en slaan en schoppen zonder dat diegene pijn lijdt lichamelijk en van binnen ik haat het nu gewoon om naar school te gaan het gaat op deze manier niet meer ze hebben het zo erg gemaakt dat ik niet meer naar school wil waarom moet dit nou altijd mij overkomen ik voel me eerder een object waar je mee doet wat je wil en het ze voor de rest niks kan schelen wat die ervan vind want alleen hun mening telt volgens hun ik zou gewoon willen dat ze dood zijn zonder al die mensen was mijn hele leven niet verpest het is gewoon te erg wat iedereen bij me heeft aangericht ik wil niet meer naar school en als ik naar school ga ben ik nog altijd bang dat als ik naar school ga dat er dan weer wat gebeurt ze kijken me steeds na het lijkt wel of ik iedere dag achtervolgd wordt door Mandy ik kan er niet meer tegen ik wil niet meer naar school en ik durf niet meer naar school ookal wordt het opgelost nog meer mensen die je alleen maar nastaren alsof je een moord hebt gepleegd het is niet meer leuk het was nooit leuk ze hebben geen gevoelens voor andere als ze wisten dat ik bijna iedere dag eraan denk en dat ik moet huilen het je nog geen fuck kan schelen ik kan hier niet meer tegen ze hebben het zover gekregen dat ik niet meer wil niet naar school nooit meer het blijft altijd doorgaan doordat het al is begonnen toen ik nog klein was ben ik er alleen maar gevoeliger voor en het kan ze geen fuck schelen!


    Ik ga hier echt kapot aan, weet je dat?
    FML.


    Life is hard and then we die

    Oké, - scheld heel erg -,
    ook al ken ik je zusje niet, ik ga gewoon naar die school van 'r en sla die 'Mandy' in elkaar. Dit gaat toch veel te ver?!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ohmy, dat is zo lullig voor haar. Vroeger schreef ik ook zulke teksten.
    Ik snap dat je er kapot aan gaat, kunnen ze haar niet naar een andere school verplaatsen?


    Your make-up is terrible

    Echt waar, als ik op school rondloop, altijd als ik die Mandy zie krijgt ze een vuile blik van me. En al die !@#$%^ koters uit 'r klas die denken dat ze haar wel eventjes mogen uitschelden en in elkaar slaan. Ik word er gek van dat ik niets mag doen.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    Ohmy, dat is zo lullig voor haar. Vroeger schreef ik ook zulke teksten.
    Ik snap dat je er kapot aan gaat, kunnen ze haar niet naar een andere school verplaatsen?
    Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken..


    Life is hard and then we die

    Boh. Weten je ouders dit, en weet je zusje dat je dit hebt gelezen? Want dit kan zo niet meer verder als ik het zo lees.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik heb geen idee hoe je zusje is en ik ken haar ook niet maar ik wil graag meedoen met Witherwings om die 'Mandy' eens goed de les te leren!!!! En eens goed slaan!!!!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Aaaahhh wat rot voor je zusje zeg..

    Wou ik krijg er gewoon kippenvel van.. Ook al ken ik der dan niet.
    Ik wens haar heel veen liefs en sterkte toe..

    Die kinderen die haar pesten zijn gewoon super dom, en hebben echt geen leven.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Als ik jouw was zou ik egt even langsgaan bij die mensen, met wat equipmennt...


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    0912 schreef:
    Boh. Weten je ouders dit, en weet je zusje dat je dit hebt gelezen? Want dit kan zo niet meer verder als ik het zo lees.
    Ja, mijn ouders weten het, de mentoren weten het, de deelschoolleiders, de conciërges. Ik heb al mijn vrienden ingelicht. Iedereen houdt ze in de gaten. Maar het gaat af en toe zo geniepig; het is gewoon niet te doen.


    Life is hard and then we die

    Grumblrgrumprff

    Ik was al super chagrijnig vandaag, en zat elke *** mens uit mijn klas al achter hun rug verrot te schelden, maar nu ik dit léés, word ik nog bozer.
    Ik zal zo naar die mensen toe gaan, en ze zo verrot hard in hun gezichten uitschelden, ik zou zo hard die ego's de grond in willen trappen. Zp dat ze zicht de rest van hun leven niet buiten zouden durven vertonen.
    Sorry, ik reageer agressief, maar ik kan zo niet tegen dit soort mensen die ander mans levens kapot maken. Ik weet nog precies hoe mijn leven kapot was gemaakt op de basisschool.
    Die mensen hebben focking een leven nodig!
    amen.


    Alleen maar tranen van geluk

    ik begrijp dat je je er kapot aan gaat, en ik weet hoe het voelt.
    ik was vorig jaar ook gepest, en durfde ook niet meer naar school.
    maar het helpt niet meer als je niks doet, een vriendin van mij ging toen naar mijn mentor en toen ook naar mijn ouders. ik kreeg gesprekken en die mensen "bleken" het niet zó bedoelt te hebben, maar daar ben ik ook niet meer boos over. Maar je zusje heeft ook een recht om vrij te zijn, en zichzelf niet te verschuilen en weg te rennen.

    misschien moet je met haar gaan praten ook met haar mentor of zo, en spreek die "mandy" aan, dat je het vind dat het niet kunt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 18:56 ]


    They fell in love, didn't they?

    Waarom zouden ze je zusje pesten? ;o
    Wat lullig voor haar, kan ze niet naar een andere school?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waarom wordt er niks aan gedaan. Stelletje scheinheilige tutjes *(^^%%$^sorry ik kan hier echt woest om worden.

    DEREK schreef:
    Waarom zouden ze je zusje pesten? ;o
    Wat lullig voor haar, kan ze niet naar een andere school?
    Geen idee. Ze is super normaal! Maar ze vinden altijd wel wat.


    Life is hard and then we die

    god o god, ik vind het echt heel zielig voor je zusje!
    en serieus het komt goed met haar!
    ik heb dat op de basisschool ook gehad en daarna in de 1e klas maar daarna word het beter, ik zweer het je!
    ik weet precies hoe je zusje zich voelt en ze moet gewoon even doorbijten want het komt wel goed


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget