• Hallo!
    wij zijn Monique,Maudy&Greetje, de beheerders van Tokio Hotel City! De hyves bestaat pas sinds 8 januari en we zijn nog klein. Ik zal een korte uitleg geven over de hyves.

    Het is een hyves voor de fans. Er wordt hier vrij weinig aan informatie gedaan, maar meer voor de fun. Ook dat is belangrijk. We hebben onderdelen zoals;

    Meetings; Dit zullen geen gewone meeting's zijn. We hebben al wat meeting's in ons hoofd wat nog nooit iemand gedaan heeft! We zijn bezig met deze te organiseren.

    Wedstrijden; Natuurlijk horen de wedstrijden er ook bij! Verwacht echt alles! Van tekenen tot schrijven, van opdrachten tot spelletjes. Bij elke wedstrijd hoort natuurlijk ook een prijs en die zullen er ook zeker zijn! (Let op; In het begin kleine prijzen ivm dat we net gestart zijn!)

    The question of the week; Een eenvoudig onderdeel op Tokio Hotel City. We plaatsen elke week een topic online met een vraag erin. Deze kan betrekking hebben op Tokio Hotel of juist een totale andere weg in slaan. We proberen mensen hier aan het denken te zetten en naar andere mensen te kijken. Respecteer elkaars mening!

    Challange days; Wat is dat nu weer? Nou, Challange days worden een week van te voren aangegeven. Er kunnen zomaar 4 C.D. in een maand komen, maar er kan er soms ook maar 1 komen. Wat het inhoud? Net zoals bij The Question Of The Week gooien wij een topic online, wanneer er een C.D. zal zijn. Fans kunnen hier hun uitdagingen voor Monique, Greetje en mij posten. Let op; Het moet met Tokio Hotel te maken hebben! Wij zullen er dan een paar uitkiezen, uitvoeren en filmen!

    YouTube; Dan hebben we nog ons eigen YouTube account. Hier komen dus filmpjes op te staan zoals;
    -Vlogs
    -Video dagboek van een meeting
    -Challange days filmpjes
    -Updates
    -filmpjes die gemaakt zullen worden met ons Tokio Hotel City (bepaalde acties)

    Twitter; En natuurlijk mag Twitter niet ontbreken! Hier zullen wij de laatste updates posten! Altijd handig voor als je op school zit en je hebt een Twitter Applicatie op je mobiel, zo kan je ons altijd volgen!

    We want to welcome you, to the Tokio hotel City
    The Official Tokio Hotel City Hyves

    Lots of love, Maudy,Monique & Greetje beheerders THC


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 0:35 ]

    Ik vind het idee erachter opzich wel leuk maar het eerste waar ik aan dacht toen ik de afkorting zag was tetrahydrocannabinol (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    @Jabberwocky

    haha daar had ik zelf nog niet aan gedacht eigenlijk xD :x

    Jabberwocky schreef:
    Ik vind het idee erachter opzich wel leuk maar het eerste waar ik aan dacht toen ik de afkorting zag was tetrahydrocannabinol (krul)


    hahaha, ik ook :'D

    ziet er leuk uit btw.

    Ik zit op school dus kan niet op hyves dus meld me straks aan :)


    (Be)lieve in (you)rself

    vet!!
    ik meld me strax aan (A)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik ben mijn hyves account en password vergeten


    -