• Ik haat hem ik haat hem ik haat hem IK HAAT HEM! Serieus, ik haat hem zo hard.
    Ik ben iemand die nogal heftig reageert wanneer ik slecht gezind ben. Vandaag was ik al de hele dag redenlijk chagerijnig, waarschijnlijk door de regen ofzeu. Kwam ik thuis rond 4 uur. Ik kijk in mijn agenda en zie dat ik ùberveel te doen heb tegen morgen. Ik werk anderhalf uur ofzo aan mijn school. Als ik eindelijk klaar ben wil ik beneden even op de laptop. Zit mijn broer aan de tafel zijn spullen uit zijn tas te nemen. Hij wilt aan de tafel leren. Ik vraag hem -als ik het mijn nog goed herinner zelfs nog nétjes- om weg te gaan. Ik wou even alleen zijn, daar heb ik vaker nood aan. Weigert hij dat.
    Hoevaker ik het vraag, hoe meer hij weigert, hoe bozer ik word. Ik flip helemaal uit -geef ik toe- en schreeuw de hele zooi bij elkaar.
    Geen idee of de buren het gehoord hebben.
    Ik werd er echt zó opgefokt van.

    Reageren jullie ook heftig?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nah, ik ga dan gewoon ergens anders zitten :P


    Life is hard and then we die

    Uhm.. nee:Y)
    Maar mijn broertje gaat altijd weg als ik het zeg.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Soms wel :') Want er is één bepaalde broer en die haalt me soms echt 't bloed onder de nagels vandaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb een haat aan m'n zusje.


    -

    Jaa maar dan bij mijn zus ik wil zo graag een broer want 2 zussen gaan me echt te ver :(

    :O zijn wij tweeling ofzo?
    Ik ben echt precies zo!
    Ik ken echt zo je gevoel!!
    ik word al pistneidigt als ik dat van jou lees!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    En daarom háát je hem? Best groot woord.

    Dan had je hem uti moeten leggen waarom je alleen
    wou zijn (had je niet gedaan toch? Of ben ik blind?)
    en je had de laptop ook mee
    naar je kamer kunnen nemen? ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn beide broers wonen niet meer thuis dus heb geen last meer van ze (krul)


    -

    Mijn broer vraagt dan waarom en dan zeg ik waarom en vaak gaat hij dan wel weg (: Misschien moet je het wat anders aanpakken?
    Heftig reageren lost namelijk niks op...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    x7UP schreef:
    En daarom háát je hem? Best groot woord.

    Dan had je hem uti moeten leggen waarom je alleen
    wou zijn (had je niet gedaan toch? Of ben ik blind?)
    en je had de laptop ook mee
    naar je kamer kunnen nemen? ;o

    Ehm, ja, zal wel allemaal, maar er zijn wel meerdere redenen, en ik denk dat ik hem op dit moment haat omdat hij me net zo heeft opgewonden, dat lijkt me wel normaal. Ik had er anders mee kunnen omgaan, maar zo ben ik nu eenmaal. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als ik alleen wil zijn dan ga ik wel naar mijn kamer toe. Gelukkig komt dit niet tot nauwelijks voor omdat ik graag mensen om mij heen heb. En gelukkig dat 1 van de 3 broers (2oudsten al uit huis) maar 1 of 2 keer in de week thuis is.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Sorry, maar een beetje overdreven vind ik dat wel. Hij zat er toch eerst?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik erger me ook best vaak aan mijn broer, maar toch zou ik hem nooit kwijt willen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik snap niet echt waarom je dan boos wordt... Jij kon ook ergens anders gaan zitten ;) Is niet meteen een reden om je broer te haten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    misschien een paar klassen nemen om je woede te onderdrukken ofzo?
    want eigenlijk had je geen reden tot het helemaal opfokken,
    of 'flippen' zoals je deed. Je kan net zo goed (als je alleen wilt zijn)
    op je kamer gaan leren of je huiswerk daar maken,
    of zoals ik doe (als het lekker weer is)
    buiten in de tuin op het gras gaan zitten, iPod aan & daar lekker
    m'n huiswerk maken & af en toe eens luisteren naar het geruzie van de buren ;p


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.