• Kent iemand het boek 'The curious incident of the dog in the nighttime'?
    Ik moet 'm namelijk in de bibliotheek gaan lenen en lezen voor Engels (voor een toets, bah) en ik vraag me af of het een leuk boek is en of ie moeilijk is, want zo geweldig is mijn Engels niet.
    Het schijnt een heel bekend boek te zijn, maar ik had d'r echt nog nooit van gehoord.
    Iemand die 't wel kent?


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb hem ook moeten lezen, en ik vond hem wel leuk en hij is totaal niet moeilijk. Er staan ook tussendoor plaatjes enzo :') maar hij is dus niet moeilijk.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hailsham schreef:
    Ik heb hem ook moeten lezen, en ik vond hem wel leuk en hij is totaal niet moeilijk. Er staan ook tussendoor plaatjes enzo :') maar hij is dus niet moeilijk.

    Oh fijn om te horen! Ik dacht al dat die lerares een heel moeilijk boek had uitgekozen, zoals ze normaal altijd doet xD


    “Love is a contradiction.”

    Is dat 'Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht'? Want dat boek ownt keihard. Hij is supermakkelijk, en die kerel die het schrijft spoort niet, daarom is hij zo makkelijk (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @Herolicious

    Ja dat is hem:Y)
    Alleen dan de nederlandse versie


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh handig, als ik er dan niet uit kom, kan ik 'm gaan vergelijken met de Nederlandse versie xD


    “Love is a contradiction.”