• Ik vraag me af...
    Zijn er hier nog mensen die daar last van hebben?
    Ik krijg altijd buikpijn van de zenuwen, of als ik me ergens druk over maak of als ik ergens ongerust over ben.
    En in 8 van de 10 gevallen moet ik dan ook nog eens overgeven. :/
    Nu met mijn examens heb ik dus best veel zenuwen voor ieder examen en dan heb ik dus telkens buikpijn en krijg ik niks binnen en ik heb daar gewoon echt vaak last van.
    Oki, mijn darmen zijn gewoon moeilijke dingen. Dat weet ik, dat maken de dokters mij al jaren duidelijk.
    Maar dus,
    zijn er hier mensen die daar ook last van hebben of ben ik stiekem gewoon abnormaal? :Y)

    Ik krijg niet zo snel buikpijn nee, eerder dat ik heel erg hyper en stresserig ga doen eigenlijk.


    Hope goes lost but never dies.

    Nee hoor, heb ik ook als ik zenuwachtig ben =p


    --

    Alles maar dna ook alles slaat op mijn buik,
    als ik te blij ben,
    als ik zenuwachtig ben,
    als ik me druk maakt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aegis schreef:
    Ik krijg niet zo snel buikpijn nee, eerder dat ik heel erg hyper en stresserig ga doen eigenlijk.


    Ja me too, en dan vooral veel giechelen, dat doe ik ook 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vandaag was ik misselijk en ziek, omdat ik een Duitse presentatie had, allemaal door de zenuwen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als ik echt heel veel zenuwen heb, krijg ik ook buikpijn, moet niet overgeven.
    Soms slaat het ook op mijn longen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Af en toe maar meestal word ik dan heel onrustig en krijg ik adrenaline kicks. :l


    your eyes are like stars in the night.

    Dat ligt eraan, dan moet ik wel echt heeeel zenuwachtig zijn, maar dat komt bijna niet voor.
    Gewoon een beetje kriebels. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Dat is echt een klotegevoel. De laatste tijd ben ik gewoon minder zenuwachtig (met name voor presentaties) dus valt het wel mee, maar toen ik een jaar of 14/16 was.. geez, wat een hel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Same here,, maar dan niet m,et dat kotsen enzo.
    Maar iedereen heeft toch een soort van buikpijn ofzo iets als ie heel erg zenuwachtig is??


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    soms,
    maar ik heb ook heel vaak dat ik heel druk word en té veel ga praten. :')


    Life is a beautiful struggle

    Patronize schreef:
    Same here,, maar dan niet m,et dat kotsen enzo.
    Maar iedereen heeft toch een soort van buikpijn ofzo iets als ie heel erg zenuwachtig is??

    Niet echt, vrienden van me als die zenuwachtig zijn gaan ze hyperactief doen. Van buikpijn is dan niks te bekennen.

    Bij mij slaat juist alles wat langdurig is op mijn hoofd. Daarom heb ik al 7 jaar non-stop hoofdpijn :')
    Maar korte zenuwachtigheden slaan op mijn buik, maar niet zo erg als bij jou..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, maar ik heb wel buikpijn omdat ik teveel snoepjes heb gegeten.

    Neem anders kalmeringspilletjes ofzo?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik krijg ook vaak buikpijn van de zenuwen, maar ik moet nooit overgeven.


    Even a white rose has a black shadow.