• Yessssss, het is bij mij weer begonnen mensen. Ik heb vandaag toetsweek..
    Gelukkig heb ik vandaag alleen Engels leestekst, dus daar hoefde ik niets voor de te leren. Morgen heb ik tekenen en in plaats van kunstgeschiedenis moeten we gaan etsen en dat is echt super leuk 8D Dus daar hoef ik ook niet voor te leren!
    Alleen maandag begint het echte werk, namelijk maatschappijleer en twee uur Frans, dinsdag drie hoofdstukken aardrijkskunde, en woensdag dan uiteindelijk geschiedenis, wisA en Nederlands.
    Ik ben echt blij dat ik er een weekend tussen heb!
    Wie heeft er nu ook toetsweek? Of volgende week of zo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    -Is dood van deze week toetsweek en heeft volgende week acht repetities.(cat)


    Behind the laughter it actually means something.

    Ik heb altijd vlak voor een vakantie toetsweek. En de vorige keer had ik zelfs drie weken voor de vakantie toetsweek en daarna nog anderhalf week verkorte lessen ><
    Maar goed. Gisteren had ik wel herkansing :Y)
    Scheikunde periode 1.

    Heb jij een cultuurprofiel?
    Ik heb een natuurprofiel(flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Ik heb altijd vlak voor een vakantie toetsweek. En de vorige keer had ik zelfs drie weken voor de vakantie toetsweek en daarna nog anderhalf week verkorte lessen ><
    Maar goed. Gisteren had ik wel herkansing :Y)
    Scheikunde periode 1.

    Heb jij een cultuurprofiel?
    Ik heb een natuurprofiel(flower)

    Jup, ik heb C&M. Cultuut & Maatschappij 8D
    Natuurkunde, biologie en scheikunde liggen mij allemaal totaal niet. En economie vind ik ook lastig, dus vandaar geen E&M.
    Met C&M kan ik trouwens ook gewoon doen wat ik wil doen later 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij begint ie morgen.
    Gelijk lekker met Wiskunde en Latijn. ;0 woesh.
    Maarja dan heb ik het ergste ook meteen gehad hea. x]


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Yeahh, nog meer mensen met cultuur en Maatschappij.(krul)


    Behind the laughter it actually means something.

    Noo, geen toetsweek. Gelukkig.
    Maar normaal heb ik ook gewoon veel pwen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik moet nog maar 1 toets morgen en dan ben ik klaar
    3/4 (hoera)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik gelukkig niet, volgend jaar in de vierde begint dat pas echt. Maar ik heb wel heel veel toetsen o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb volgende week toetsweek.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mapangarapin schreef:
    Ik gelukkig niet, volgend jaar in de vierde begint dat pas echt. Maar ik heb wel heel veel toetsen o.O


    Dat valt behoorlijk mee. In het vierde hebben wij tenminste alleen een toetsweek en geen toetsen tussendoor. Dus dat is wel fijner :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bah. Morgen heb ik aardrijkskunde & engels.


    -

    Pas in maart gelukkig. En daarna blokken voor het examen ;_; -stiekem ga ik heel hard lachen als ik het examen wel haal en die mensen uit mijn klas die er wel altijd zijn niet.

    Ik begin nu maandag (17jan) met mijn examenperiode (: Geen week, maar 3 weken lang. En ben er nu al 3 weken voor aan het blokken. Ik wou dat mijn examens ook zo leuk waren als die van jou ;p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb tot 4februari examens... :(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb geen toetsweek :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'