• De stelling van vandaag luidt:
    Als je het leuk vindt om dingen kapot te maken, ben je een agressief/onverantwoord persoon

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee.

    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    Behind the laughter it actually means something.

    Oneens, het heeft niks met agresiefiteit te maken.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nee.


    KATSU!

    Ligt eraan of je het ook daadwerkelijk doet. Als je allen de neiging hebt en het laat ben je wel degelijk verantwoordelijk vind ik.


    Your make-up is terrible

    Oneens


    Firm believer of all that is magic

    Hangt er van af


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Als je dingen van een ander kapot gaat maken, dan wel. Anders, nouja, dat doet iedereen wel eens toch? :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zolang die dingen van jou persoonlijk zijn is dat allemaal best. Als je met een ander zijn gerief begint te rotzooien ben je gewoon een major douchebag.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cellophane schreef:
    Nee.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cellophane schreef:
    Nee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.