• Ik haat hem ik haat hem ik haat hem IK HAAT HEM! Serieus, ik haat hem zo hard.
    Ik ben iemand die nogal heftig reageert wanneer ik slecht gezind ben. Vandaag was ik al de hele dag redenlijk chagerijnig, waarschijnlijk door de regen ofzeu. Kwam ik thuis rond 4 uur. Ik kijk in mijn agenda en zie dat ik ùberveel te doen heb tegen morgen. Ik werk anderhalf uur ofzo aan mijn school. Als ik eindelijk klaar ben wil ik beneden even op de laptop. Zit mijn broer aan de tafel zijn spullen uit zijn tas te nemen. Hij wilt aan de tafel leren. Ik vraag hem -als ik het mijn nog goed herinner zelfs nog nétjes- om weg te gaan. Ik wou even alleen zijn, daar heb ik vaker nood aan. Weigert hij dat.
    Hoevaker ik het vraag, hoe meer hij weigert, hoe bozer ik word. Ik flip helemaal uit -geef ik toe- en schreeuw de hele zooi bij elkaar.
    Geen idee of de buren het gehoord hebben.
    Ik werd er echt zó opgefokt van.

    Reageren jullie ook heftig?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Leuk he, puberen :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Daugherty schreef:
    Uhm.. nee:Y)
    Maar mijn broertje gaat altijd weg als ik het zeg.


    Jah... jij hebt geluk, dat kan ik niet over mijn broertje zeggen...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    nerveus schreef:
    Ik snap niet echt waarom je dan boos wordt... Jij kon ook ergens anders gaan zitten ;) Is niet meteen een reden om je broer te haten.

    Eigenlijk niet. Bij ons thuis wordt er precies niet geroepen als ik eraan denk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Schreeuwen is nog niks. Ik kan iemand zomaar een keiharde stomp geven als iets me niet zint. En ja, daar heb ik best wel problemen mee gehad, en het is niet geheel mijn fout dat ik zo ben geworden. Ik ben daar ook in behandeling voor. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:00 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    LOL, volgens mij zou bijna iedereen hetzelfde doen als jou. En like wtf, jullie begrijpen toch dat ze dit zegt in een slechte bui. Dan kan je eruit afleiden dat ze het niet meent?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik haat mijn broer ook (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, ik heb wel van die momentjes, ik heb 2 zusjes. Die behoorlijk irritant kunnen zijn =.=

    Vroeger reageerde ik altijd heel heftig, maar echt gestoord heftig maar nu reageer ik gewoon helemaal niet meer.


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik weet niet hoe het is.. ik heb geen broer


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Jaah nou ik roep eerst mijn ouders, als die er niet zijn beginn ik nijdig te worden en noem ik heb een egoist. Wat egt totaal waar is. Alleen hier moet ik maar mee leven eggen mijn ouders, want mijn broer (13) heet AS (Het Asperger Sindroom) en ik word er knettergek van!!
    laatst zat ik op de computer op hyves een nieuwe profielfoto te uploden. Mijn broer zat naast mij oop de andere computer. maar de foto die ik wilde uploden stond op de compueter waar mijn broer achter zat, dus ik vroeg of we ff van computer konden wisselen. (heel netjes) hij antwoorde;"Nee, ik ben nu ergens mee bezig" dus ik vroeg waarmee... waarop hij weer antwoorde "ergens mee" ik zei dat het waarschijnlijk niet zo belangerijk zou zijn , en dat hij op mijn computer verder kon gaan. Toen zij hij "nee geen zin in" dus ik noemde hem weer een egoist. een hele discussie later ging ik googelen op een website voor broer haters. en toen kwam ik hier terrecht!

    best wel vervelend soms, AS kindjes :(

    Tirzipirzi schreef:
    Jaah nou ik roep eerst mijn ouders, als die er niet zijn beginn ik nijdig te worden en noem ik heb een egoist. Wat egt totaal waar is. Alleen hier moet ik maar mee leven eggen mijn ouders, want mijn broer (13) heet AS (Het Asperger Sindroom) en ik word er knettergek van!!
    laatst zat ik op de computer op hyves een nieuwe profielfoto te uploden. Mijn broer zat naast mij oop de andere computer. maar de foto die ik wilde uploden stond op de compueter waar mijn broer achter zat, dus ik vroeg of we ff van computer konden wisselen. (heel netjes) hij antwoorde;"Nee, ik ben nu ergens mee bezig" dus ik vroeg waarmee... waarop hij weer antwoorde "ergens mee" ik zei dat het waarschijnlijk niet zo belangerijk zou zijn , en dat hij op mijn computer verder kon gaan. Toen zij hij "nee geen zin in" dus ik noemde hem weer een egoist. een hele discussie later ging ik googelen op een website voor broer haters. en toen kwam ik hier terrecht!

    best wel vervelend soms, AS kindjes :(

    Wow, jij kan ook ergens een probleem van maken. :'D
    Een profielfoto uploaden is sowieso niet echt belangrijk en hij kan er ook niets aan doen dat hij dat syndroom heeft. En als je ouders even iets niet voor je kunnen doen wordt je al gelijk pissed off? Man... Sowieso, wij zijn geen 'broerhaters' en om hier al je broer voor te haten? Jezus..


    your eyes are like stars in the night.

    Ehh, nee. Eerst was ik ook zo, maar niet zo erg als jij; als ik eerlijk ben. En, eigenlijk word ik niet zo snel meer boos. Ik wordt alleen erg geirriteerd als mijn broertje weer van die kutgrapjes gaat maken.
    Maargoed, soms kun je ook erg overdreven reageren. Ik bedoel; het is je broer? Als jij anders had gereageerd, bijv. dat je even wacht of ergens anders rustig je huiswerk gaat maken, dan zat je er niet zo erg mee. Want nu fock jij je helemaal op, terwijl dat helemaal niet hoeft. ;)
    En haten, is wel een erg groot woord eigenlijk..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat ligt echt aan mijn stemming. Als ik weer gezellig mijn maandelijkse feestje vier dan wil je mij niet boos meemaken, maar anders ben ik redelijk lief. Meestal. Tegen mijn zusje dan. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    nerveus schreef:
    Ik snap niet echt waarom je dan boos wordt... Jij kon ook ergens anders gaan zitten ;) Is niet meteen een reden om je broer te haten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.