• Ik haat hem ik haat hem ik haat hem IK HAAT HEM! Serieus, ik haat hem zo hard.
    Ik ben iemand die nogal heftig reageert wanneer ik slecht gezind ben. Vandaag was ik al de hele dag redenlijk chagerijnig, waarschijnlijk door de regen ofzeu. Kwam ik thuis rond 4 uur. Ik kijk in mijn agenda en zie dat ik ùberveel te doen heb tegen morgen. Ik werk anderhalf uur ofzo aan mijn school. Als ik eindelijk klaar ben wil ik beneden even op de laptop. Zit mijn broer aan de tafel zijn spullen uit zijn tas te nemen. Hij wilt aan de tafel leren. Ik vraag hem -als ik het mijn nog goed herinner zelfs nog nétjes- om weg te gaan. Ik wou even alleen zijn, daar heb ik vaker nood aan. Weigert hij dat.
    Hoevaker ik het vraag, hoe meer hij weigert, hoe bozer ik word. Ik flip helemaal uit -geef ik toe- en schreeuw de hele zooi bij elkaar.
    Geen idee of de buren het gehoord hebben.
    Ik werd er echt zó opgefokt van.

    Reageren jullie ook heftig?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je haat hem niet, Dat is een vooroordeel.

    Je houd van hem, Maar je bent boos op hem


    Firm believer of all that is magic

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wow, jij kan ook ergens een probleem van maken. :'D
    Een profielfoto uploaden is sowieso niet echt belangrijk en hij kan er ook niets aan doen dat hij dat syndroom heeft. En als je ouders even iets niet voor je kunnen doen wordt je al gelijk pissed off? Man... Sowieso, wij zijn geen 'broerhaters' en om hier al je broer voor te haten? Jezus..

    Idd! Dat dacht ik ook.. om nou pissig te worden omdat je je pf niet kunt uploaden.. wtf. Uploaden kan je altijd nog. O.o


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ehm, is dat het enige wat je broer deed? ik zie geen reden om te ''haten''..


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Heb ik ook, mar dan met mijn broertje
    Ik reageer ook heftig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    PUKKELxDING schreef:
    Nah, ik ga dan gewoon ergens anders zitten :P


    Food.

    En over 3 jaar kan je niet meer zonder hem. (:

    Maar ja, mijn broer kan ook erg zijn, of hij is gewoon echt een jongen; kan geen 2 dingen tegelijk en denkt alleen maar aan seks. Daar kan ik niet zo goed tegen op sommige momenten. (: Maar verder is 'ie wel heeeeeeel lief. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    En over 3 jaar kan je niet meer zonder hem. (:

    Maar ja, mijn broer kan ook erg zijn, of hij is gewoon echt een jongen; kan geen 2 dingen tegelijk en denkt alleen maar aan seks. Daar kan ik niet zo goed tegen op sommige momenten. (: Maar verder is 'ie wel heeeeeeel lief. ;P


    de mijne kan ook geen 2 dingen tegelijk :')
    aleen hij zit maar achter de pc --'


    Shoganai i ne~

    Laat maar xD

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 11:57 ]


    What is youre favo scary movie?

    Wees blij dat je nog een broer hebt meis.


    We accept the love we think we deserve.

    ik voel met je mee x)
    ik en mn broer kunnen niet zonder elkaar
    maar ook niet met elkaar x)
    hoe moet dat nou? (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    je haat wel je broer maar als je ze nodig hebt staan ze altijd voor je klaar(A)


    you and me is everthing i wanne be, nothing goes right that's why i go left