• Ja, wij moeten bijna elk jaar met biologie iets ontleden. Ik heb al eens een varkenshart, een schapenbal en een vis moeten ontleden. Niks ernstigs aan.. Maar nu moet ik dit jaar een biggetje gaan ontleden. En serieus dat ga ik niet doen! Ik heb geen problemen gehad met al die andere dingen, maar een biggetje?! Ik ben toch niet gek? Ik ben geen watje, ik houd van enge/bloederige dingen. Maar dit kan ik gewoon niet. Ik kan niet in een biggetje gaan poeren, ik wou een biggetje als huisdier! Dan ga ik hem toch niet open snijden? Oke het klinkt misschien soft, maar ik vind het gewoon zo zielig. Ook al zijn dit biggetjes die doodgeboren zijn...

    Hebben jullie al eens een biggetje moeten ontleden?
    Of iets anders waar je op tegen was, of gewoon iets wat je juist wel of niet leuk vond?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Eh, ik heb alleen nog maar schapenogen en schapenhersens ontleed.
    Maar het was best nasty, aangezien mijn groepje en ik wat later waren en er daardoor nog maar 1 oog over was. Dat oog was helemaal uitgezakt en helemaal smerig, maar gelukkig mocht ik bij een ander groepje, haha.
    Maar dat was niet zo erg om te doen opzich, een biggetje lijkt me veel viezer. ;o

    Ik een inktvis en een schapenhart.
    De inktvis vond ik verschrikkelijk, en het schapenhart zo erg dat ik het lokaal uit ben gerend en 't niet meer hoefde te doen. Is dat misschien een idee? xD
    He bah, een biggetje :( Omg da's toch zielig? :(


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb - helaas - nog nooit wat moeten ontleden. Die leraar ging ons elk jaar opnieuw valse hoop inpraten, godver.

    Maar ja, op zich heb ik er niks op tegen aangezien ik net zo goed varkensvlees eet. Die beesten worden ook gewoon geelektrocuteerd en gevild.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nog nooit iets hoeven te ontleden, maar ik heb geen bio


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ivan schreef:
    Ik heb - helaas - nog nooit wat moeten ontleden. Die leraar ging ons elk jaar opnieuw valse hoop inpraten, godver.

    Maar ja, op zich heb ik er niks op tegen aangezien ik net zo goed varkensvlees eet. Die beesten worden ook gewoon geelektrocuteerd en gevild.


    In dat varkensvlees eten heb je wel gelijk, maar dan hoef je het niet zelf open te poeren en in stukjes te snijden etc. En dat wil ik juist niet, want ik vind het zo zielig..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb alleen nog maar een kippenhart en een schapenhart moeten ontleden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    mn docent heeft een keer een koeienhart open gesneden en toen ging ik al bijna over mn nek, niet normaal, Ik heb zelf nog NOOIT wat hoeven te ontleden.

    Het enige grappige van dat koeienhart, ik zag niet, de docent vroeg wat niemand wist het en ik wel :Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    IK heb een oog ontleed x')


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Nog niks maar dit jaar gaan we volgens mij een kikker ontleden


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zou dat biggetje ook niet doen..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij alleen een koeienoog, echt ranzig. Er kwam zwart sap uit xd ik heb mijn de persoon naast mij alles laten doen :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben helemaal tegen ontleden, gelukkig heb ik het nog nooit hoeven doen maar als het moet doe ik het níét dan maar een onvoldoende.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Gelukkig hebben wij dat nooit moeten doen, dan had ik ook geweigerd. (:
    Nu heb ik lekker geen bio meer. ;D


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Wij ontleden alleen "rest" van slacht dieren,dus harten en ogen.

    Sorry dat ik het zeg maar ik vind het een beetje hypocriet dat je dit niet wil doen/doet maar de rest wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij moet eens een keer een hart ontleden.
    Goh wat heerlijk - Kotst - :$