• Boe mensjes.
    Ik wil vanavond een lippiercing gaan schieten.
    Ik heb mijn baas al gebeld, en hij vindt het prima. Maar mijn moeder vindt het maar niks, omdat ze denkt dat ik bijna nergens meer aan de bak kom met een piercing. En nu moest ik mijn zussen gaan bellen om het aan hun te vragen :'D
    De ene zegt nee, het lijkt net een wrat. De ander zegt dat ik het juist wel moet doen. Weer een andere zus heb ik niet gebeld maar die heeft er zelf ook een gehad dus die zal het wel prima vinden, en mijn broer die durf ik niet eens te bellen. :'D
    Wat vinden jullie, doen of niet doen?
    En dan nog een paar dingen..
    Bolletje of ringetje?
    En zal ik het in het midden van mijn lip, of in de zijkant doen? Want ik denk dat mijn hoofd nog boller lijkt (zie fotoboek) als ik het in het midden doe..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik denk dat jij zelf moet beslissen of je ervoor wilt gaan ja of nee. Maar als je het doet, een bolletje vind ik mooier. x)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik zou het doen, als jij het wilt dan doe je het toch gewoon ^^.
    Aan de zijkant is het mooier, en een bolletje is ook mooier, maar dat is mijn mening ;p


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Sesamestreet schreef:
    Ik denk dat jij zelf moet beslissen of je ervoor wilt gaan ja of nee. Maar als je het doet, een bolletje vind ik mooier. x)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Als jij het wilt moet je het doen, maar héél eerlijk gezegd vind ik het niet zo mooi. :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Bolletje - zijkant, dat is het leukst. :3 ringetje vind ik niet echt mooi, en zo'n piercing in het midden vind ik meer iets voor jongens :x


    Destroy what destroys you.

    Bolletje en zijkant, en ik weet niet. Ik denk dat je toch maar je broer en die andere zus moet bellen, want zo kom je er niet uit denk ik :'D

    En misschien aan je beste vriendin vragen?


    Hope goes lost but never dies.

    Wat maakt het nu uit doe dat toch gewoon een piercing kan je makkelijk aan en uitdoen zodus =)


    Stop wishing, Start doing..

    Sesamestreet schreef:
    Ik denk dat jij zelf moet beslissen of je ervoor wilt gaan ja of nee. Maar als je het doet, een bolletje vind ik mooier. x)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    OHMYJOSH schreef:
    Bolletje - zijkant, dat is het leukst. :3 ringetje vind ik niet echt mooi, en zo'n piercing in het midden vind ik meer iets voor jongens :x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zelf weten, maar ik zou dan een bolletje nemen aan de zijkant.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gewoon doen :9~
    En een ringetje (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oké, bolletje aan de zijkant it is (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    zijkant en zn open ringetje met 2 bolletjes? Want alleen 1 bolletje vind ik niet mooi, maar dat is persoonlijk ;]


    -

    MyDrugIsYou schreef:
    Ik zou het doen, als jij het wilt dan doe je het toch gewoon ^^.
    Aan de zijkant is het mooier, en een bolletje is ook mooier, maar dat is mijn mening ;p


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Haha lieverd, ik wil met je mee! Kan je niet wachten tot vrijdag? Dan kan je die dag erna gelijk mee naar mij. (krul)
    Oh oh, doe aan de zijkant! :3


    your eyes are like stars in the night.