• Is er dan een Jongen die JustinB. Niet haat ? Ik bedoel alle jongens zijn jaloers op hem volgnes mij. Ze haten hem maar kopieren zijn stijl.

    Dit is gewoon mijn mening. Geen hater Geen Lover

    Ik ben het helemaal met je eens!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    je hebt van die wannebiebers ja....

    maar de meeste mogen hem waarschijnlijk niet om dezelfde reden als ik. Zijn ego is véél te groot


    #WWED - What Would Emma Do?

    Of Justin Bieber aapt hun na? ;D
    Okay vast niet.


    Never give up on the things that make you smile.

    De helft van de jongens op mijn school heeft ineens een JB kapsel, haha. Maar dat kan ook zijn omdat het me nu pas opvalt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seaside schreef:
    De helft van de jongens op mijn school heeft ineens een JB kapsel, haha. Maar dat kan ook zijn omdat het me nu pas opvalt.

    Dat hadden ze al zeker wel langer, want ik ken allemaal mensen die hadden dat ook vóor JB.

    OT: boeit me niet, als hun Justin niet mogen, zal mij een worst zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Op last FM ben ik bevriend met een jongen die die-hard Justin Bieber fan is, echt niet normaal :'D

    Maar bij ons zijn er vooral veel haters op school.


    Hope goes lost but never dies.

    JA! Echt onwijs stom. Jongens haten hem zogenaamd maar kopiëren zijn kapsel. Echt kansloos. Misschien denken ze dat ze zo meer meiden kunnen krijgen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Junns schreef:
    je hebt van die wannebiebers ja....

    maar de meeste mogen hem waarschijnlijk niet om dezelfde reden als ik. Zijn ego is véél te groot


    Hoeso is zijn ego te groot? dat is ie niet :S


    Believe.

    1 van mijn beste vrienden is echt obsessed fan van Justin Bieber x'D
    hij heeft allemaal posters van hem op z'n kamer, heeft nu dezelfde kledingstijl als hem en hetzelfde kapsel, heeft alle cd's als 1 van de eerste en hij gast naar het concert van hem


    dream, dare, fly!

    xShawtyManex schreef:
    Hoeso is zijn ego te groot? dat is ie niet :S

    Meningen verschillen?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    haha mijn broertje is echt zo'n jongen en ik kan er echtniet tegen xD
    nouja het is niet dat hij constant loopt te schelden op justin bieber maar zogauw ik zeg dat hij erop lijkt dan vind ie het niet leuk ^^

    Alle jongens zijn gewoon jaloers mijn neefje zegt altijd tegen zijn vrienden dat hij homo en als ze dan weg zijn luistert hij ineens al zijn liedjes :S
    stiekem vinden ze hem wel leuk maar ze willen het gewoon nooit toegeven


    Believe.

    Wat? Alle jongens doen JB heus niet na hoor. :'D

    Lol, mijn vriendje vind hem wel grappig, hij heeft wel hetzelfde kapsel, maar dat had die al voor het Bieber tijdperk. En dat van mijn vriendje zit toch veel cooler want hij doet er dertig minuten over :W Lol.

    Het lijkt me sterk dat alle jongens jaloers zijn op JB :') En dat kapsel is gewoon gejat van de Beatles. (krul)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 17:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'