• Hebben jullie behoefte aan een nieuwe Dm story?
    Het is niet echt een love story.

    Het gaat over een meisje, dat Voldemort had gespaard omdat hij dacht dat ze een hele sterke heks zou worden. Ze groeit op bij Sev zonder ook maar iets van de buitenwereld mee te krijgen. Als Voldemort terug keert moet ze naar Hogwarts (vijfde jaar) samen met Draco Malfoy, die ze haat. Ze vind de dooddoeners maar niks en staat eigenlijk aan Harry's kant, alleen moet ze met de dooddoeners mee doen.

    Laat ik er even bij zeggen dat ik, even als mijn hoofdpersoon Draco Malfoy haat en het dus anders word dan een normale love story. Het is meer een Hate story.

    Wie zegt ja en wie zegt nee?

    Ja: 7
    Nee: 3

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 15:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Zegt dit genoeg?(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Jaaaa!!(A)


    Wie zijn eigen weg gaat, kan niet worden ingehaald...

    Eigenlijk een klein beetje als 'the magic of Ruby' (kweet niet of je het kent). Daar moet Ruby ook meedoen met de dooddoeners, maar komt langzaam aan de kant van Harry.

    Maar ik zou hem zeker schrijven, want elk verhaal is anders:Y)


    Wie zijn eigen weg gaat, kan niet worden ingehaald...

    Adora schreef:
    Eigenlijk een klein beetje als 'the magic of Ruby' (kweet niet of je het kent). Daar moet Ruby ook meedoen met de dooddoeners, maar komt langzaam aan de kant van Harry.

    Maar ik zou hem zeker schrijven, want elk verhaal is anders:Y)


    Ik ken het verhaal en het word geheel anders ;)


    Happy Birthday my Potter!

    jaa doe maar


    Een dag geen Muziek geluisterd. Een dag niet geleefd

    ja!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Heb niet echt iets met DM stories. (:


    -

    Cheryll schreef:
    Heb niet echt iets met DM stories. (:


    Dus dat is een nee?


    Happy Birthday my Potter!

    ja ja ja ja ja ja en nog eens 10000000x ja!


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    MissAthena schreef:
    ja ja ja ja ja ja en nog eens 10000000x ja!


    Dat tel ik gewoon als 1 als je het niet erg vind :X


    Happy Birthday my Potter!

    Ja!


    The happiest girl

    Nee, alsjeblieft niet nog een.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Waarom niet?
    Laat je me iets weten als ie online staat??


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hij staat online


    Happy Birthday my Potter!

    Everest schreef:
    Nee, alsjeblieft niet nog een.


    Big girls cry when their hearts are breaking