• Heeee <3

    Ik ga binnenkort een nieuwe story opstarten, ik ga nog niet te veel verklappen, maar ik heb dus nog 3 meiden- en 2 jongensnamen nodig.

    - Edit: DONE! BINNENKORT KOMT DE STORY ONLINE, GENAAMD OMDAT VOOR MIJ ALLES ANDERS IS.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 13 en 16 graag)
    Karaktereigenschappen:
    Dol op:
    Haat:
    Uiterlijk:

    Bedankt <3

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 14:13 ]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 17:04 ]

    Naam: Lauren Rose Samuels
    Leeftijd: 15
    Karaktereigenschappen: koppig as hell, maar geeft enorm veel om haar vriendinnen; werd vroeger gepest en dat heeft zich geuit in een afhankelijkheidsstoornis (dat ze werkelijk niet zonder haar vriendinnen kan) en laag zelfvertrouwen. ze is ook een beetj een rockchick.
    Dol op: rock muziek, Joan Jett, haar vriendinnen, films, nog meer muziek,...
    Haat: scheinheiligaards, pesters, dierenmishandeling, egotrippers
    Uiterlijk: klik ze heeft een rock-chick stijl en lijkt een beetje op Kristen Stewart

    help jij me nu bij mijn topic? klik

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 15:28 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Thanks!

    Naam: Tyler McRose
    Leeftijd: 16
    Karaktereigenschappen: Tyler is Dol op lachen en meisjes. Hij is een echte charmeur en ook mysterieus. Hij kan luisteren naar problemen van anderen en er raad op geven. Als hij verliefd is op een meisje, zal hij alles voor haar doen en haar beschermen. Soms kan Tyler wat te grof en agressief zijn maar voor de rest is hij een toffe kerel.
    Dol op: Meisjes, muziek en grappen uithalen
    Haat: Mannen die meisjes slaan, mensen die stoer doen en nerdjes
    Uiterlijk: Tyler is 1m70 heeft zwarte haren dat langst alle kanten steekt. Hij heeft een licht bruine huid en donker bruine ogen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cool! Oke, nog 2 meiden en 1 jongen!

    Het liefst de jongen met een beetje Nederlandse naam (A)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 17:04 ]

    daphnetje3 schreef:
    Cool! Oke, nog 2 meiden en 1 jongen!


    Nog 1 meisje en 1 jongen!

    Naam: Hylana tipps
    Leeftijd: (tussen de 13 en 16 graag) 16
    Karaktereigenschappen: Hylana is een vriendelijk en open meisje met veel behoefte om over gevoelens te praten, ze is snel gekwetst en huilt erg snel. Verder is ze lief, behulpzaam en afhankelijk.
    Dol op: vrienden, gezellig doen, chocolade voor de tv
    Haat:cola, kwetsende opmerkingen.
    Uiterlijk: foto 1 foto 2foto 3

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 22:10 ]

    Dankuu (A)
    Nog 1 jongen, dan kan ik beginnen!

    Naam:Jeroen
    leeftijd: (tussen de 13 en 16 graag)13
    Karaktereigenschappen:Doet zich voor alsof hij heel wat is. Zo zegt hij tegen iedereen dat hij 15 is in plaats van 13. Maar eigelijk is hij heel verlegen en erg bang dat anderen hem niet zullen accepteren. Erg slecht van vertrouwen.
    Dol op: Rondhangen met z'n "vrienden".
    Haat: Mensen die te veel doorvragen, gevoelige mensen. (denkt hij)
    Uiterlijk:hij is 1.55 meter. Bleke huid met bruinrood haar en bruine ogen. Draagt erg vaak nep merkkleding.

    (hoop dat je er wat mee kan)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 22:59 ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Dankjewel!
    Zodra ik de cover heb ontvangen ga ik beginnen!