• Ja, ik wil weer beginnen met covers maken. In dit topic kan je zien wat ik al gemaakt heb, en anders kan je bij mijn fotoboek en storie's ook nog wat voorbeelden bekijken.
    Ik maak:
    # Storiecovers
    # Chaptercovers
    # Profielfoto's
    Ik maak geen:
    # -
    Ik heb de Titel nodig, een slogan of zinnetje en de plaatjes die je eventueel wilt gebruiken, en anders een beschrijving van wat voor plaatjes erop moeten (ik haal veel van mijn foto's van Deviantart of tumblr.)

    (K)


    Wachtlijst:
    ~ VIPpas & The war of Quizlet
    ~ JumbieBill & Never meant to let you all down
    ~ MissAthena & Animal Love
    ~ Apasionado & Sometimes I'm really proud to be Dutch
    ~ KimPhobia & In Love With The Prince Of Darkness


    Afgemaakt:
    ~ The War of Quizlet

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 12:10 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    The war of Quizlet.

    Wat moet er op: De titel. En het zinnetje: Mods vs. Users.

    Welk plaatje: Wees orgineel.
    gaat over: In een land genaamt Quizlet worden de burgers die daar users genoemt worden onderdrukt door een leger mods. Een klein groepje durft in opstand te komen. Maar kunnen ze wel op tegen de mods?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Titel : Never meant to let you all down
    zinnetjes : A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
    plaatjes : een meisje dat verdrietig kijkt ofzo,


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    wil je een cover voor mij maken?

    Titel: Animal Love
    samenvatting story: Ann diamond (mutant) zit in een mutantenleger en moet missies volbrengen voor 'project X'. maar ze wordt verliefd op twee mutanten moet ze de ene kiezen of maakt ze dan de verkeerde keuze?. Wolverine en Sabretooth komen ook voor.

    ik wil plaatjes van Wolverine en Sabretooth (als je niet weet wie dat zijn zoek je het maar op google ofzo)

    hopelijk genoeg info
    ps. als je hem klaar hebt wil je hem dan als pb sturen?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Aw, jammer. Ik probeer geen foto's van dA te gebruiken, omdat ze copyright hebben en de kunstenaren daar vaak ook op staan. :')
    Als ik je zelf foto's geef, maak je dan ook covers? Vind het wel leuk om te zien wat iemand anders er mee kan. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    Aw, jammer. Ik probeer geen foto's van dA te gebruiken, omdat ze copyright hebben en de kunstenaren daar vaak ook op staan. :')
    Als ik je zelf foto's geef, maak je dan ook covers? Vind het wel leuk om te zien wat iemand anders er mee kan. 8D

    Ik kan alle plaatjes gebruiken die je leuk vind, als ze maar een beetje op formaat zijn :]
    En je hebt wel gelijk over da, maar ze hebben daar nu eenmaal de mooiste plaatjes van ze allemaal. Ik probeer wel te voorkomen de fotografen er zelf op te laten staan, maar bijvoorbeeld gewoon modellen (cat)
    (K)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Tekst: Sometimes I'm really proud to be Dutch
    Plaatjes: Ik laat jou je gang gaan maar wil wel graag een meisje met een blanke huidskleur, zwart haar en het liefst iets oranjes aan. En een mooie foto van Rafael van der Vaart (:

    Verder heb ik graag dat de tekst duidelijk is!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Naam van de story; In Love With The Prince Of Darkness
    Fotos; Deze vrouw en Deze man
    Extra: Meer info op deze link (:
    Dankje ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Laat die cover maar


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Naam van de story: Starlight
    Foto; van Taylor Swift
    Extra: http://www.quizlet.nl/stories/38719/degstarlight-vervolg-op-candle-light/ + iets met sterren ofzoiets?/i]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    uhhhm ik heb 2 vezoekjes

    allebij cover voor story

    Naam: The wolf girl with a strainge past!
    foto 1
    foto 2maar je mag ook zelf kiezen het meisje moet victoria dawn justice zijn en jongen boo boo stewart en als kan wolfpack of de wolven ervan erbij op actergrond maar kijk maar


    Naam: My life at hogwarts! Will i survive?
    meisje ook victoria dawn justice en jongen draco malfoy/ tom felton
    en op achtergrond zweinstein ofzo.

    slogans mag je zelf verzinnen als je wilt
    voor story's kun je bij mijn profiel kijken ik hoop dat je iets kan verzinnen op


    Be yourself, before you forget who that is.

    Mooi =) Je kan er wat van ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hi, wil je een cover voor mij maken?

    The masquerade ball. ~ Justin Bieber.

    De titel er gewoon op.
    Plaatje; iets van een gemaskerd bal.

    Macy is de dochter van de rijke Harrold Drues, een getalenteerd piano speler. Ze wonen in een groot huis en ze heeft alles wat ze wil. Ze zit op een privéschool, heeft vriendinnen, ... Haar vader geeft op een dag een feest, het gemaskerd bal. Er komen zoals altijd rijke vrienden van haar vader. Ze ontmoet ook een jongen, Justin. Ze weet niks van hem, alleen dat hij goed kan zoenen. Will she ever find him, and what if she find him?

    Hi , zou je een cover voor mij willen maken?
    Be the change you want to see in the world (Justin Bieber)
    Dat is de titel
    die wil ik er gewoon op behalve het (Justin Bieber)
    Er moet gewoon een plaatje van Justin bieber en een van een meisje op
    en dan overelkaar zeg maar

    Slogan: If anything changes, everything changes


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Titel: The annoying fact - Draco Malfoy
    Foto's: Draco Malfoy en Zoeey Deschanel
    Slogan: All those annoying facts.

    (:


    Big girls cry when their hearts are breaking