• Taylor Swift gezien! Ö

    Serieus, ik was zo jaloers toen hij dat zei. Hij vliegt veel voor zijn werk, en hij was dus eens op de luchthaven in Tokio, en poef, Taylor Swift stond was daar ook, en stond voor zijn neus. Pfu, ik ben zo jaloers. :'D

    Oke, om deze topic wat nuttig te maken: hebben jullie al eens iemand beroemds gezien? -buiten op een concert-


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Jabberwocky schreef:
    Hahaha vet stoer <3, wel jammer voor jou dat je er niet bij kon zijn dan :'D, maarja vrij logisch als hij daar is voor zijn werk. Ja ik heb wel wat mensen gezien, sommige van hen zijn niet mayor beroemd en zijn vrienden en kenissen van mij, dus dan telt dat niet. Haha. En ook veel mensen op en door middel van mijn werk. Ik werk in een hotel en dat is toch wel een van de betere hotels van die stad waar ik werk, dus dan komen er vanzelf wel vaker bekende mensen overnachten.

    Maar uhm, dusch mensen die ik heb gezien, buiten concerten om:
    - Nena and her people :3 -buiten concerten om, voor en na concerten, en in een hotel waar ik sliep-
    - Tokio Hotel -sliepen in hetzelfde hotel-
    - Nightwish -sliepen in hetzelfde hotel-
    - Another Dead Hero -vriendjes van me uit Engeland-
    - Sex slaves -ik ging kijken naar een concert van vrienden van me 'ADH' en toen moesten ze in het voorprogramma van Sex Slaves spelen en toen hebben we eigenlijk de hele dag met elkaar opgetrokken.-
    - Cinema Bizarre en Fahr Sindram -tijdens mijn vakantie in Berlijn en Fahr is een vriendin van me, dus dat telt niet. En ik denk sowieso niet dat hier iemand Fahr kent als je geen manga leest :Y)-
    - Omnia, Faun, Valravn. -Op de een of andere manier belanden we altijd in hetzelfde hotel ;'D, en ja ik zweer dat dat toeval is :3-
    - Emilie Liddell (also known as Emilie Autumn), Aprella & David Stoupakis. -Kenissen van me.-
    - Heel veel mensen van 3FM en BNN -tijdens 'Het Glazen Huis', omdat ze ons het hotel sliepen waar ik werk.
    En uhm, nu weet ik er even geen meer. Ik heb ook wel vaker bekende Nederlanders over straat zien lopen, maar dat vergeet ik dan altijd weer :'DD.

    ik ben jaloers op dat van tokio hotel. :9~!


    Life is a beautiful struggle

    Jabberwocky schreef:
    Hahaha vet stoer <3, wel jammer voor jou dat je er niet bij kon zijn dan :'D, maarja vrij logisch als hij daar is voor zijn werk. Ja ik heb wel wat mensen gezien, sommige van hen zijn niet mayor beroemd en zijn vrienden en kenissen van mij, dus dan telt dat niet. Haha. En ook veel mensen op en door middel van mijn werk. Ik werk in een hotel en dat is toch wel een van de betere hotels van die stad waar ik werk, dus dan komen er vanzelf wel vaker bekende mensen overnachten.

    Maar uhm, dusch mensen die ik heb gezien, buiten concerten om:
    - Nena and her people :3 -buiten concerten om, voor en na concerten, en in een hotel waar ik sliep-
    - Tokio Hotel -sliepen in hetzelfde hotel-
    - Nightwish -sliepen in hetzelfde hotel-
    - Another Dead Hero -vriendjes van me uit Engeland-
    - Sex slaves -ik ging kijken naar een concert van vrienden van me 'ADH' en toen moesten ze in het voorprogramma van Sex Slaves spelen en toen hebben we eigenlijk de hele dag met elkaar opgetrokken.-
    - Cinema Bizarre en Fahr Sindram -tijdens mijn vakantie in Berlijn en Fahr is een vriendin van me, dus dat telt niet. En ik denk sowieso niet dat hier iemand Fahr kent als je geen manga leest :Y)-
    - Omnia, Faun, Valravn. -Op de een of andere manier belanden we altijd in hetzelfde hotel ;'D, en ja ik zweer dat dat toeval is :3-
    - Emilie Liddell (also known as Emilie Autumn), Aprella & David Stoupakis. -Kenissen van me.-
    - Heel veel mensen van 3FM en BNN -tijdens 'Het Glazen Huis', omdat ze ons het hotel sliepen waar ik werk.
    En uhm, nu weet ik er even geen meer. Ik heb ook wel vaker bekende Nederlanders over straat zien lopen, maar dat vergeet ik dan altijd weer :'DD.

    Oke, op dat van Tokio Hotel ben ik heeeeeeeeeel jaloers!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Euhm, ik denk Eline De Munck (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Hij heeft toch wel een handtekening gevraagd hé. (:
    euh. Jo Leemans woonde vroeger naast mij? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Destine, vrij vaak. -Woont in Tilburg.
    Ik stond afgelopen zaterdag nog met Robin te kletsen in de rij bij de Etos. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jup, ik riep kei hard "GVD Pokken rok" en toen keek Tijl Beckand dus om van WTF xD plus de moeder van marco borsato. (Wat is dat een gedrocht zeg (Niet lullig bedoeld)) mike de boer. xD bij de prumiere van Komt een vrouw bij de dokter xD voor de rest is bij concerten xD


    Love sheds light one the darkest of times

    reyon schreef:
    Hij heeft toch wel een handtekening gevraagd hé. (:
    euh. Jo Leemans woonde vroeger naast mij? (krul)

    Who the hell is Jo Leemans? x)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~