• Jaaa , Het is Jolienà Weeeerr , maar deze keer gaat ze voort met de serie's en dat is een belofte<3
    Ik heb idd weer een nieuwe bedacht^^
    Ik had eerst een bedacht over een Djinn , maar die heb ik als idee opgegeven Bij BillxSilke en ze heeft em genomen^^ Cool hé ? Zeker makenn!!


    En hier gaat het over:
    Ze laat je dromen uitkomen tegen een prijs…. Je ziel!
    Niemand neem de voostellen aan omdat ze weten dat ze binnen 10 Jaar zullen Sterven , maar Tom krijgt wel een héél verleidelijk aanbod….


    hope you like it*

    Rollen:
    Het Meisje die je dromen laat uikomen:
    BEZET KIDDOO->4YoMissBitch
    Tom's Nieuwe Vriendin:BEZET!->brOkenDream

    Bill's Vriendin: BEZET -> BillxSilke


    Ok , Maak een GOED tekstje , Een Mooie foto en je bent verzekerd van een roll , een tip : WEES HIPP<3
    haha NOT



    dit heb ik nodig:
    Naam:
    Leeftijd:
    I need:
    I don't need:
    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^
    Tekstje:




    BBB

    Naam: Charissa

    Leeftijd: 17

    I need: Muffins, Chocolade, muziek en RedBull

    I don't need: Huppels en nerds, Spinnen en blaaskaken

    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^ http://www.collegecandy.com/wp-content/uploads/2008/02/16/823_mandy.jpg

    Tekstje: Hoi Ik ben Charissa. 17Jaar leef ik al op deze wereld. Ik ben Amerikaans maar ik woon in Duitsland bij mijn Grootouders. Ik heb een jongere zus Sheilla van 14. Ik ben verslaafd aan redBull en ChocoladeMuffins. ben ej een Huppel of een nerd dan mag je al vertrekken want zo een mensen moet ik niet. Ik ben als de doods voor Spinnen, is dat niet normaal?? Nauw Ik denk dat ik zo wat uit gepraat ben Ciao.x33


    *He's the one.

    Naam: Say

    Leeftijd: 15 (Mag je veranderen)

    I need: Muziek, vrienden, tekenspullen, en schrijfspullen

    I don't need: School!

    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^ http://www.wallcoo.com/star/1600x1200_Avril_Lavigne_wallpapers/mxxx01/avril-lavigne-218.jpg

    Tekstje:
    Hey ik ben Say!
    Ik heb weinig tijd om kennis te maken want Tom belde net, ja dé Tom! Mijn vriendje, en gitarist van Tokio Hotel, hij vroeg of ik mee wou naar het zwembad. Wie niet? Mijn hobby's? Is een crush op Tom hebben een hobby? Nee? Jammer.. Maar ik liebe muziek, tekenen en schrijven. Wat ik schrijf? Van alles, songteksten, gedichten, verhalen.. You know. Daarbij hou ik, net als Tom, van gitaarspelen, ik kan er mijn agressie in kwijt. Ik ben een beetje een vaag kind, ik hou van onweer en mijn stemming is af te lezen uit mijn ogen, hoe ze staan, maar ook de kleur. Van nature zijn ze blauw, maar als ik verdrietig ben lichtblauw, blij dan donkerblauw, etc. Maf hé? Mijn vriendinnen vinden het cool, maar ik wat minder. Ik hou er niet zo van om mensen mijn emoties te laten zien.. Ik woon trouwens niet meer bij mijn ouders, die zijn.. Dood. Nu woon ik in een weeshuis, maar ik haat het daar, iedereen is kut tegenover mij, gelukkig heb ik mijn andere vriedinnen, Tom en de rest van de band. Mijn ouders mis ik, maar daar is niets meer aan te doen, ik moet ook verder gaan en niet blijven hangen in het verleden.
    O een smsje van Tom, waar ik blijf. Oeps! Ik moet weg!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    info volgt ..



    Naam: Lien

    Leeftijd: 16 jaar

    I need: muziiek, en chocolade

    I don't need: ruzie en mensen die denken dat ze in alles de beste zyn

    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^ http://amantesdelamusica.es/__oneclick_uploads/2008/05/amy-mcdonald.jpg

    Tekstje: Haaii x


    ik heb hier eiglek niet zoveel te zeggen maar ik schryf tog wat neer nou Ja, ik ben Lien en ik ben 16 jaartjes oud. ik kan niet zonder muziek en chocolade[GROTE VERSLAVING]. ik heb iets tegen mensen die denken dat ze in alles de beste zyn en ik heb een haat aan ruzie.

    zo dit was het doeii x


    A. ikmisje.

    Wil je het laten weten als ik de rol heb?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam:els

    Leeftijd:17

    I need:love,friendschip,muziek,een bed x)

    I don't need:haat en mensen die denken dat ze alles zijn

    Photo: http://i190.photobucket.com/albums/z140/mileysman900/hillary_duff_1196302247.jpg

    Tekstje: eh hoi,
    ik ben dus els ^^.ik hou van dieren(niet van insecten) en al mn vrienden.ik ben altijd redelijk lief, moeilijk kwaad te krijgen en vrij bezorgd over mensen.ben verslaafd aan knuffels:D,sprite en mooi weer enne jah ik ben zo een klein beetj klaar met vertellen
    bye
    (K)

    Vriendin Tom
    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17

    I need: Muziek, Tokio Hotel, Samy Deluxe, Chcocolade, Ice Cream, Hello Kitty, Felle skinnys

    I don't need: School, fietsen, winter

    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^
    http://www.shoehunting.com/blog/wp-content/uploads/2008/05/vanessa_hudgens_300x400.jpg
    Tekstje:
    Haay!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaar geleden op deze aardbodem gedroppt =D Ik hou van; Chocolad, shoppen, Hello kitty, Ijs, Felle skinnys, Geld, Uitslapen, tekenen, schrijven. Mijn karakter is; Bitchy, lief, koppig, eigewnijs, grappig, zelfverzekerd, betrouwbaar, behulpzaam.. Ik heb een crush op Tom Kaulitz!!!En verder weet ik niks te melden xD

    Byez!!

    Rol; Vriendin Tom
    Naam: Dora
    Leeftijd: 17
    I need: Guys, Guitar, make-up
    I don't need: nerds, insecten
    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^
    http://flyboyz.files.wordpress.com/2008/05/jessica_alba_1_221120061.jpg
    Tekstje:

    Hellooo, peoples. x'3
    Dora hiero. Ik ben 17 jaartjes oud, bijna afgestudeert van die K*Tschool dus. Ik snap die mensjes dus Niet die dat ons daar naar toe sturen. wat is het nut daar nu van? Ik hou erg veel van uitgaan en gitaar spelen. B'cause he's my best friend x'D. Vele zeggen van mij dat ik mooi ben, maar zonder mijn make-up zou ik toch doodgaan ö! (Niet letterlijk bedoeld -.-" ) Dis al die wannabe's die denken hét te zijn. en van die kleine insectjes die mij altijd prikken, en waar ik gillend van wegren! *Gniffel* x'D
    Seeya! x



    (A)(A)(A)

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16

    I need: IceCream,, friends, music and love

    I don't need: Spiders

    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^ http://www.freewebs.com/heidi-klum0/1539_553626655_heidi_klum_0_H142912_L.jpg

    Tekstje:

    Haaii^^
    Mijn naam is zoals je ziet Annelies en ik ben al 16 jaar oud. Sommige schatten me ouder ondanks mijn uiterlijk. Maar dat ben ik dus niet ;). Wat ik nodig heb in m'n leven is liefde, m'n vrienden en IceCream omdat dat 1van m'n verslavingen is :P. Zonder vrienden kun je niets leven weetje. Ik heb dan weer niet echt spinnen nodig of andere insecten want dan loop ik gillend weg als een klein meisje. Maar liefords, ik moet gaan!

    Ciaoz(H)


    (flower)

    Ik heb de rol(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah) Die van dat meisje he(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah) Ik wist dat niet, ik kijk nu pas terug(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    Live life limitless.

    Ik heb de rol(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah) Die van dat meisje he(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah) Ik wist dat niet, ik kijk nu pas terug(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    Gefeliciteerd! (hoera):DxD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Gefeliciteerd! (hoera):DxD


    Thnx


    Live life limitless.

    Naam: JacQueline

    Leeftijd: 18

    I need: Chocolade,Shoppen.. Rokjes

    I don't need: Boxershort(voor vrouwen xD) Arrogantjes

    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^

    komt nog



    Tekstje:

    Hee ik ben dus Jacqueline.. 18jaartjes oud.. Ik ben fotomodel, maar doe niet meer erg vaak fotoshoots.. Ik geil enorm om Tokiohotel, het zijn enorm leuke jongens!! Vooral die met de dreads, oww ik zou hem zo graag ontmoeten... Hmm soms ben ik een bitchie.. Maar soms heb ik ook gevoel, soms ben ik verdrietig en soms weer de bitch.. Ik ben verslaafd an shoppen, neem mijn nooit mee naar de stad!!

    Ik ben uitgeklets... Byeee <3!

    Heb je al gekozen (A)

    Heb je al gekozen (A)



    Neen, ben een beetje telaat xD , als je hem wilt mag je nog proberen , ik kies zometeen^^

    Naam : Anna
    Leeftijd : 17 jaartjes
    I need : Mode/Make-up ; Een grOte pOt CHOCO , Koekjes , Mhn vrienden/brOer (Maarten), Mhn Gitaar , Muziiek(DUH)
    I dOn't Need : Mensen diej denken dat ze "HET" zijn , Ouders
    Foto : http://i277.photobucket.com/albums/kk54/Betty_boop_love/MODEL.jpg

    KiiekebOeh ! Anna is in the house x)
    'kben 17jaartjes geleden uit de Hemel gevallen (zOals sOmmige het nOemn)
    'kwOon in Duitsland , al is dta niet echt naar mhn zin -_-
    vrOeger wOonde we in Nederland .. maar we mOesten weer eens gaan verhuizen vOor paps zhn werk ..
    'tjhaa , en 'kmOgt niet achterblijven , Maarten wel !
    KakOuders ! 'khaat ze zO wat .. eigelijk heb 'k nOg maar 1tjeh vr te haten +_+
    Mhn vader is OmgekOmen in een AutO-Ongeval , Onder weg naar Duitsland..
    En tOch wOnen we hiier , Mams & 'k , in een klein huisjeh , ergens in de Achterbuurt vhn Maghedenburg ..
    'kziie der bijna niet , ze werkt de hele tijd ..
    'kwerk Ook , maar wat anders ! niiet mt drugs ffsO , Maarten heeft ervOor gezOrgd dat 'k Op een Modellen-bureau binne kOn ,
    Lekker geld verdienen , maar dat spaar 'k ..
    Maar jhaa , Anna leaves nOw !
    CYAAH ! x33



    ^

    hOop dat je 'em gOed vind ! <3


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."