• Haii.

    Heb ik weer m'n best gedaan om een origineel spelletje in elkaar te steken. Dus:

    Je zegt iets wat je écht wil, maar het kàn eigenlijk niet. Snap je? Want dromen zijn bedrog. Ik geef ff een voorbeeld:

    Ik zou graag Bills vriendin zijn, maarja, de meeste dromen zijn bedrog.

    Zet er dan ook achter 'de meeste dromen zijn bedrog'
    da's wat overzichtelijker. Snapje hem??

    Gogo! x'D

    Ik zou graag ouder zijn en dan op mezelf wonen met een bibliotheek in mijn huisje, maarja, de meeste dromen zijn bedrog x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik zou graag in een grote villa wonen, maar de meeste dromen zijn bedrog xD


    Nvt

    ik wil graag op vacantie met cristiano ronaldo maarja, de meeste dromen zijn bedrog :(

    Ik zou héél graag heel beroemd worden als danseres, maarja, de meeste dromen zijn bedrog.


    Tanya is de beste.

    Ik zou graag ontmaagt worden door de WereldBeroemde Bill Kaulitz, Jammer genoeg zijn de meeste dromen bedrog.
    (Whaa, De meeste, straks komt deze uit.. xD )


    Dunno ><

    Ik zou graag willen trouwen met Supergrover, maar aangezien ik al eerder van hem vreemd ben gegaan met een banaan, zijn de meeste dromen bedrog :']
    [/meligheid op school vandaag]


    Mew <3

    Ik zou graag Hem's vriendin zijn maarja, 'de meeste dromen zijn bedrog'


    Because Nobody Love's

    ik zou graag heel goed gitaar willen spelen maarja...de meeste dromen zijn bedrog


    {What's wrong with being different?}

    Ik zou heel graag gustav als kerstkadotje krijgen en 7 jaar ouder zijn, maar ja de meeste dromen zijn bedrog :( maar er is hoop xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik wil graag niet verveeld zijn op deze moment
    Maarja, de meeste dromen zijn bedrog (x

    Ik zou graag door iedereen geaccepteerd willen worden, maja, de meeste dromen zijn bedrog,
    Jammergenoeg.

    Ik zou heel graag zijn vriendin willen zijn, maarjah, de meeste dromen zijn bedrog..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik zou graag de ouder van mn ouders willen zijn om de baas over hun te spelenmaae de meeste dromen zijn bedrog(duivel)


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Tja, ik vertel het niet, want als je je droom verteld komtie niet uit xD of was dat met wensen? uhh

    Ik zou wel in Amerika willen wonen, maar de meeste dromen zjin bedrog.. ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/