• Haii.

    Heb ik weer m'n best gedaan om een origineel spelletje in elkaar te steken. Dus:

    Je zegt iets wat je écht wil, maar het kàn eigenlijk niet. Snap je? Want dromen zijn bedrog. Ik geef ff een voorbeeld:

    Ik zou graag Bills vriendin zijn, maarja, de meeste dromen zijn bedrog.

    Zet er dan ook achter 'de meeste dromen zijn bedrog'
    da's wat overzichtelijker. Snapje hem??

    Gogo! x'D

    Ik zou graag gerespecteerd worden, maar de meeste dromen zijn bedrog

    De meeste dromen zijn bedrog want als ik wakker word naast jou dan droom ik ng xD


    Your Butt is Mine!

    Ik zou heel graag verkering willen hebben met die ene leuke jongen van mijn school. Maar ja de meeste dromen zijn bedrog.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou wel met Escape The Fate willen touren, maarja, de meeste dromen zijn bedrog.


    We're smashing prices!

    Ik zou graag vandaag of morgen nog de vriendin van Frits willen worden, maartoch, de meeste dromen zijn bedrog. Maar misschien mijn droom niet :'D


    a figment of your imagination

    Ik zou graag een zangeres willen worden, en bekende sterren ontmoeten, maarja, meeste dromen zijn bedrog

    xD en toch ga ik proberen deze waar te maken :P xD


    Moving on but never letting go

    Ik zou graag vooraltijd met die jongen hebben, maarja, de meeste dromen zijn bedrog


    So far away..

    ik zou mezelf willen zijn zonder dat mensen er wat van zeggen en het niet goed vinden maar de meeste dromen zijn bedrog

    vriendin:wil kunnen vliegen maar de meeste dromen zijn bedrog

    Ik wil graag dat sommige dromen van mij uitkomen, maarja, de meeste dromen zijn bedrog.. ):


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou graag bij mij familie in Duitsland gaan wonen, van mijn ziekte afkomen en een beter leven leiden, maarja, de meeste dromen zijn bedrog


    We'll still love each other, forever and always. <3