• Hallo Miauw!
    Bij deze geef ik je toestemming om je schrijfwedstrijd te starten!
    Hier heb je één week de tijd voor.
    Groetjes, Krullie


    Ik ga een schrijfwedstrijd organiseren, eindelijk! Dat heeft me nou altijd al ontzettend leuk geleken (:

    Er kunnen 20 mensen meedoen. Per opdracht vallen er 2 mensen af. Ook zoek ik nog 2 mede juryleden! Als je jury wilt zijn, wil ik graag van je weten waar je op wil gaan letten als je verhalen gaat beoordelen. Aan de hand daarvan kies ik 2 mensen uit.

    Als je mee wilt doen, dan gelden de volgende regels:
    - Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ga als-je-blieft geen ruzie in dit topic schoppen.
    - Als je meedoet, dan doe je ook echt mee. Niet tussentijds afzeggen graag (: (tenzij je natuurlijk echt een goede reden hebt).
    - Van uitstel komt afstel, dus... Ik geef in principe geen uitstel (en ook hier geldt weer: tenzij je echt een goede reden hebt).
    - Per opdracht heb je 10 dagen de tijd. Ik geef je een einddatum en een deadline. De jury heeft dan 4 dagen de tijd om de opdrachten te beoordelen. Zo is er ongeveer elke 2 weken een uitslag.
    - De verhalen die je voor de opdrachten schrijft moeten minimaal 500 woorden zijn. Een maximaal aantal woorden is er niet echt, leef je uit!
    - Er mogen beroemdheden in je verhaal voorkomen, maar alleen als het echt een toevoeging is.
    - Je verhalen voor de opdrachten moeten geschreven zijn in Algemeen Beschaafd Nederlands, en gebruik leestekens. Oh, en geen smiley's, alsjeblieft.
    - Probeer zo origineel mogelijk te schrijven!

    De tweede opdracht:

    Sorry deelnemers, ik was gister en vandaag heel druk bezig, dus het is er nog niet van gekomen om de tweede opdracht online te zetten. Bij deze!
    De tweede opdracht is als volgt:
    Beschrijf een relatie tussen 2 mensen. Dat mag zijn: man-vrouw, 2 vrienden/vriendinnen, baas-collega etc. Ga niet van iets standaards uit, gebruik je fantasie! Oh, en geen dingen als: Toen gingen we dit, en daarna gingen we dat. Nee, het gaat echt om de relatie tussen de 2 mensen.
    Succes! Deze keer krijgen jullie wel cijfers en zullen er echt mensen afvallen, 2 welteverstaan.
    Edit: Hehe, inleveren, dat moest natuurlijk ook nog. 18 februari 23.00 uur moeten alle verhalen ingeleverd zijn. Als je uitstel wil, gelieve daar op tijd om te vragen (:

    Deelnemers:
    1. Assassin
    2. xbiebettex
    3. xSnoepjex
    4. TheReaper
    5. PEDOpas
    6. Lareyne
    7. KirstenSnaps
    8. Phone
    9. Rouge
    10. Courtesan
    11. 143
    12. HelloJello
    13. Lockwood
    14. Animale
    15. Progeny
    16. PrincesSnape
    17. Guapa
    18. LaraCandy36
    19. Jynx
    20. catchingfire

    Jury:
    1. Miauw
    2. Tricia
    3. Arrow
    4. MissAthena

    Wat kan je winnen?
    Als je wint, krijg je een soort pakketje van me:
    - Reclame op mijn profiel voor een verhaal naar keuze
    - Een verhaal naar keuze in de spotlight
    - Eergevoel, want dat is ook wat waard ;)

    Als ik nog iets vergeten ben of als er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag.

    Veel liefs,

    Miauw (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 16:34 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het is over.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mag ik alsjeblieft een dag uitstel? Ik red het anders niet. Het is een stom excuus, ik weet het; maar ik ben net mod geworden en heb het heel erg druk gehad.


    Olive

    Lockwood schreef:
    Mag ik alsjeblieft een dag uitstel? Ik red het anders niet. Het is een stom excuus, ik weet het; maar ik ben net mod geworden en heb het heel erg druk gehad.


    En ik dacht dat het pas de 19e was O.o -epic fail-

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 22:09 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Is goed, omdat ik zelf nu ook niet heel veel tijd heb om me hiermee bezig te houden. Zo krijg ik ook wat meer tijd om alles op een rijtje te zetten (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Probleem, probleem, probleem... Ik zit nu in de auto op weg naar vakantie, en ik kan dus niet echt gaan jureren op dit kleine mobieltje... Kan er misschien vervanging ofzo voor mij geregeld worden?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik trek me terug uit de wedstrijd. Sorry.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    [url=http://www.quizlet.nl/chapters/382947/sister-act/[/url] Net geen 500 woorden, erg?[/url]


    all I want is the taste that your lips allow

    Eh, wanneer komt de uitslag?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shit,
    ik wist helemaal niet wanneer de inleverdatum was, en ik was dit topic helemaal vegeten..

    :$
    Sorry;x,
    ik trek me maar terug xd


    Me so good.

    Rouge is BURRITO.


    all I want is the taste that your lips allow

    Sorry, ik kon niks verzinnen,
    voelde me even heel kut en was ziek...


    Ik trek me terug, i'm sorry ):


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Weet je wat, ik stop er maar gewoon helemaal mee. Er zijn nu al zoveel mensen die zich afmelden of niks inleveren, zo heb ik er geen zin in. En ik zit nu zelf ook in een kut situatie, dus ik moet me op andere dingen concentreren dan dit. Sorry voor de mensen die wel wat ingeleverd hebben.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg