• er zit een jongen bij mij in de klas, en als niemand kijkt kijkt hij naar mij. maar anders is hij de heltijd met 2 van die stomme wijfen aan het flirten. ik vind hem leuk. maar hoe zou ik zijn andacht moeten trekken. en wat moet ik doen als hij naar mij kijkt??


    So Wrong, It's Right <3

    Euh,,, Gewoon terug kijken. Zeker...


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ow,,, en omdat hij met die twee meiden flirt betekend het niet dat hij daar verliefd op is. Het kan misschien zijn om jou jaloers te maken fzo.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Oogcontact zoeken?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    maar je ziet hem wel helemaal vrolijk worden als da wijf naar em kijkt. maar als ik kijk bloost hij. dus ik weet niet meer


    So Wrong, It's Right <3

    Blij zijn dat hij aandacht krijgt maar blozen dat is toch beter dan blij zijn jah ik bedoel, ah je snapt me wel
    Volgens mij beteknd blozen meer dan blij zijn, of het is omdat hij het openlijk doet dat hij blij is en bij jou niet en dat hij daarom bloost

    Als je het niet snapt, er niks van aantrekken jah, ik leg alles moeilijk uit


    Live life limitless.

    Hmm,,, dat hij bloost is een goed teken. En jongens die maken graag plezier met meiden dus das ook normaal dat hij blij is. Maar blozen,,, dat is toch iets beter,,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    jip , blozen is beter. Want blij zijn kan door vanalles zijn hea ... maar blozen....


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]