• Hee, ik heb n paar antiverveeltips low budget. Gheghe... Hieronder staat een lijstje met anti-verveeltips, wat je allenmaal in deze saaie zomervakantie kan doen. Weet je zelf nog wat, zet onderaan neer dan zet ik het er bij.

    Lijstje:
    - Pak de mixer em ga fruitcoctails maken!
    - Neem 5 euro mee naar de stad en kijk hoeveel leuke kleine dingetjes je er mee kan kopen.
    - Blaas een minizwembadje op en ga lekker zonnen!
    - Ga je nagels uitbundig versieren met vele kleuren nagellak!
    - Ga snachts met een zaklamp naar de zolder, kleder of schuur en maak een horror nacht zonder films!
    - Nodig al je vriendinnen uit en zet een tent op in de tuin zodat je dar kan slapen.
    - Als je in je tuin gaat kamperen met je vriendinnen, pak dan gelijk en zwembad, zet goede muziek op en ga snachts lekker in t zwembadje liggen, met natuurlijk heerlijk warm water!
    - Ga naar de bieb ofzo en haar heel veel dvd's waarvan je NIET weet waar ze over gaan. -Niet sneaky kijken op de achterkant!-
    - Houd samen met je vriendinnen Holland Got Talent in je eigen huis...
    - Teken een vel papier
    - Verander in een boom
    - Doe Michael Jackson na
    - Doe mee aan Idols
    - Tekenen met je ogen dicht.
    - Je kleren op kleur leggen in je kast
    - Ga naar een dorpje, dus geen grote stad, waar je nog nooit bent geweest en kijk wat er allenmaal te doen is!
    - Haal verschillende soorten ijs in huis, en maak 1 grote lekkere ijsmix!
    - Pak je fiets en verken de stad, en dan maar kijken hoe lang het duurt voordat je verdwaalt bent :')
    - Leer het Poolse/Spaanse/Portugeese/Africaanse volksalied uit je hoofd!
    - Probeer een aparte dansstijl uit, misschien vind je het wel leuk.
    - Ga op youtube leuke en grappige filmpjes zoeken!
    - Ben voor één dag totaal iemand anders qua stijl, ben je bijvoorbeeld meer stoer zeg maar, kleed je dan voor één dag als zo'n meisje-meisje -Ook zelfde make-up ;p-
    - Je kamer eens anders indelen.
    - Je kamer een ander kleurtje geven.
    - Alle spullen uit de kasten halen en ergens anders neer zetten.
    - Zet de muziek lekker hard aan en dans als een gek er op los!
    - Ga je voetbal pakken, en doe bekende voetbalspelers na die crashen op het veld.
    - Teken op een groot vel papier een onbewoond eiland hang dat op en doe alsof je op dat eiland bent! Natuurlijk is lekker koud drinken en aan ijsje daarbij idiaal!
    - Maak foto's van jezelf en maak er een strip van op de computer
    - Tel je onderbroeken
    - Probeer makkelijke tovertrucjes uit
    - Lees dit. Dan lig je nog wel een uurtje in een deuk
    - Ga op een onbekende chatsite en maak nieuwe vrienden.
    - Koop een bos rozen en doorzichtig folie papier. Verpak iedere roos apart en schrijf er een lief kaartje bij en verkoop ze voor een euro in het winkelcentrum.
    - Ga random nummers bellen...
    - Maak grappige filmjes voor youtube!
    - Ga balonnen vullen met verf en hou er een gevecht mee!
    - Ga in het winkelcentrum gratis knuffels weggeven(dan heb ik het niet over die pluisbeesten maar een knuffel met je armen)
    - Ga op je hoofdstaan en wacht toto je broek afzakt
    - Knip woordjes uit tijdschriften en als je er een heleboel heb maak je er een verhaaltje van
    - Teken een vis op de muur, en wacht tot die wegzwemt.
    - Mijn verhalen lezen. [a]
    - Doe een koe na.
    - Mensen nazwaaien op straat
    - Series kijken op internet.
    - Recepten zoeken op internet en kijken wat je kan maken (zoals taart, ijsjes, koekjes, of gewoon een diner).
    - Hardlopen.
    - Een vriendin bellen en vragen of ze zin heeft een rondje te gaan fietsen/lopen om lekker bij te kletsen.
    - Houd een karaoke wedstrijd met vriendinnen. Zoek liedjes op (instrumentaal, dus zonder de tekst) en zing keihard mee!
    - Houd een beautydagje. Haal je make-up, maskertjes en haar-spullen uit de kast en ga expirimenteren wat mooi staat.
    - Ga op MSN en houd een gesprek met iedereen die online is! (Zo'n groot groepsgesprek met iedereen tegelijk)


    Xx Estrella

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 12:01 ]

    Ik weet er nog meer:
    - Teken een vel papier
    - Verander in een boom
    - Doe Michael Jackson na
    - Doe mee aan Idols


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ja ikke ga nu in een boom veranderen bzzzzt! -Doneer op bijen!-

    Handig! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    - Tekenen met je ogen dicht.
    - Je kleren op kleur leggen in je kast :'D

    8D Yeah! Lijstje word langer!!! 8D

    Je kamer eens anders indelen kan ook.
    Je kamer een ander kleurtje geven.


    Keep on smiling

    Wat je ook kan doen is alles uit je kamer halen en dan alles heel goed kuisen. Daarna weer alles mooi in de kasten leggen.


    Keep on smiling

    Mijn kleren hangen altijd al op kleur. (':
    Euhm, ik zet altijd mijn muziek héél luid en dans als een gek erop rond. (dance)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ze staan er allenmaal bij 8D

    Wie weet er nog n paar?

    - Leer het Poolse/Spaanse/Portugeese/Africaanse volksalied uit je hoofd!


    Haha, dat heb ik werkelijk een keer gedaan met een vriendin.

    Ehm, ga je voetbal pakken, en doe bekende voetbalspelers na die crashen op het veld. Hilarisch met vriendinnen :3


    SLOAN.

    Dat ijs-idee is lekker! :9~


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Dat ijs-idee is lekker! :9~

    Gheghe, ik denk dat ik zo naar de supermarkt ga om het echt te doen... :9~

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Gheghe, ik denk dat ik zo naar de supermarkt ga om het echt te doen... :9~


    Is dat lekker een mix van alles samen?


    Keep on smiling

    Paperweight schreef:
    (...)

    Is dat lekker een mix van alles samen?

    Schepijs wel ja, alleen sommige smaken gaan gewoon niet samen, mango en chocola bijvoorbeeld, chocola is overheersend, dus proef je geen mango meer!