• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [mijn topics]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    -> Mijn Topic's.

    [Sorry dat ik een tijdje afwezig was, hoe kan ik het beste inspringen met Cathy/Maddy?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mijn topics + laatste reactie]

    Vincent Reese

    'Je ouders houden van je. Hoe vreemd dat ook kan klinken. Ze houden van je,' hoorde ik Amare wat zachtjes zeggen. Ik stopte met lopen en draaide mijzelf om. Bedenkelijk keek ik naar Amare. 'Bewijs het,' piepte ik zachtjes. 'Ze verbieden alles wat ik leuk vind. Hoe kan dat houden van zijn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blanche schreef:
    -> Mijn Topic's.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Raven Xena.
    Toen de jongen zijn hand plotseling vlug uitstak naar de pols van een toeschouwer en deze vastpakte, keek ik met vermakelijke ogen en een lichte grijns op mijn gezicht toe. Zijn hand was op weg gegaan naar Opera, die op mijn schouder zat. En ik wist niet wat hij met haar wilde doen, maar niemand mocht aan haar komen, behalve ik.
    “He?” De man klonk verward en zakte terug op zijn stoel. “Probeer dat niet nog een keer, meneertje,” zei hij tegen de man en ik keek hem met een lichte bewondering in mijn ogen aan. Ik likte even over mijn lippen en draaide dit keer wat naar hem toe, waarna ik mijn benen over elkaar sloeg en deze daardoor zachtjes die van hem raakte, maar het deerde mij niet. Iedereen die het voor Opera had opgenomen, verdiende wat interesse.
    “Waar waren we gebleven,” Mompelde hij, “Wat je gezien hebt op het podium, is dat ik illusies kan opwekken. Ook kan ik de toekomst en het verleden van mensen zien, maar wanneer ik iemand recht in de ogen aankijk, kan ik meer van de toekomst of het verleden zien. Soms wel tot zijn of haar dood of geboorte,” Legde hij aan mij uit en ik beet even op mijn onderlip, terwijl ik nadacht over zijn woorden. Hierna keek ik hem weer aan en er kwam een uitdagende blik in mijn ogen. “Ik daag je uit om die van mij te zien dan.” Zei ik alleen, terwijl ik hem recht in zijn ogen keek.


    Adam Hayden Ravi Danner.
    Ik begin het idee te krijgen dat ze nu pas wat interesse voor me toont, zo aan haar houding te zien. Blijkbaar was ik eerst niet interessant genoeg, maar nu in haar spin van die man gered heb, lijkt het wel of ze me enigszins waardeert.
    Wanneer ik en blik op het meisje werp, waar ik nog steeds de naam niet van weet en zie dat ze op haar lip bijt. Ach, heb ik haar nu bang gemaakt? Ik dacht nog wel dat ze zo'n stoer meisje was. Iemand die niet bang voor me is, aangezien ik met die illusies Cathy en het gehele publiek behoorlijk de angst aangejaagd heb.
    "Ik daag je uit om die van mij te zien dan." Zegt ze en kijk me recht in mijn ogen aan.
    "Ik neem de uitdaging aan." Zeg ik met een grijns en concentreer me. Ik kijk recht in haar ogen en boor de mijne in de hare.
    "Je hebt een rot jeugd gehad, Scarlett." Mompel ik zacht en concentreer me nog wat beter om de details te zien. "Je hebt een slechte relatie met je vader en je moeder is overleden en heeft je de spin gegeven, genaamd Opera." Vervolg ik en voel dat ik in een soort trance raak. Ik zie verschillende delen van haar leven voorbij vliegen en merk dat het me steeds meer moeite kost om me niet over te geven aan die trance.
    Ik schud zacht met mijn hoofd en wendt mijn blik af. "Jouw leven is een lange sleur met veel avontuur en vervelende gebeurtenissen, maar toch weet je je er altijd weer uit te redden." Mompel ik en kijk haar niet meer aan. Op de een of andere manier gebeurt er iets als ik haar verleden lees, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.

    Scarlett Raven Xena.
    “Ik neem de uitdaging aan.” Zei hij alleen met een grijns en keek me recht terug in de ogen aan. Zijn ogen zijn blauwgrijs en ik vind deze kleur best mooi, in de mysterieuze manier, afsteken qua zijn donkere haarkleur. Ook al boorde hij die van hem in die van mij, ik keek nog net zo uitdagend terug. Het was niet zo dat ik hem niet geloofde, het was meer alsof ik dit van mijzelf moest doen opeens. Ik wist niet waardoor het kwam en ik dacht er verder ook niet over na, want hij begon al met praten en ik deed alsof het me niet deerde.
    “Je hebt een rot jeugd gehad, Scarlett.” Hij mompelde het, hij mompelde mijn naam en precies op dat moment sloeg mijn hart een seconde over. Niet laten merken, Scar, niet doen. “Je hebt een slechte relatie met je vader en je moeder is overleden en heeft je de spin gegeven, genaamd Opera.” Het leek wel alsof hij in een soort trance raakte en ik keek gefascineerd, maar eigenlijk een beetje bang, nog steeds terug in zijn ogen.
    Dan schud hij opeens met zijn hoofd en wendt zijn blik af, waardoor ik even met mijn ogen knipper en ook wegkijk. “Je weet dat je het niet moest doen, Scarlett. Beter nadenken.” Zei de spin Opera in haar taaltje en ik keek haar zuchtend aan, waarna ik mijn blik weer naar de jongen keek. “Jouw leven is een lange sleur met veel avontuur en vervelende gebeurtenissen, maar toch weet je je er altijd weer uit te redden.” Mompelde hij en ik merkte dat hij me niet meer aankeek, wat me lichtelijk verbaasde. Ik dacht dat het een tough guy was.
    “Tuurlijk weet ik me er altijd uit te redden, het leven gaat gewoon door.” Mompel ik, maar hard en duidelijk genoeg voor hem om dit te horen. “Nu je mijn naam weet, what’s yours, Tiger?

    (Ze weet zijn naam toch nog niet? Alleen artiesten naam of zo?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mortica schreef:
    (Ze weet zijn naam toch nog niet? Alleen artiesten naam of zo?)


    [Adam is een jongen. En hij weet het wel, want ik haar verleden is haar naam voorbij gekomen.
    Edit; Als je niet wil dat hij dat weet, moet je het maar zeggen..]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:54 ]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Adam is een jongen. En hij weet het wel, want ik haar verleden is haar naam voorbij gekomen.
    Edit; Als je niet wil dat hij dat weet, moet je het maar zeggen..]

    (Huh? Ik bedoel, Scarlett weet toch zijn naam nog niet? :') Of heeft hij dat al wel gezegd?
    En hij mag het wel weten, gehe.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Huh? Ik bedoel, Scarlett weet toch zijn naam nog niet? :') Of heeft hij dat al wel gezegd?
    En hij mag het wel weten, gehe.)


    [Ow, fock. Ik begreep het verkeerd. Scarlett weet alleen zijn artiestennaam.]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ow, fock. Ik begreep het verkeerd. Scarlett weet alleen zijn artiestennaam.]

    (Hahaha, ja, ik dacht al.. Oké, oké, weet ik dat ook weer. ^^ Voordat ik zijn echte naam erin ga verwerken of zo. Gehe.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pronks -> PeregrinTook


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Morticia schreef:
    (...)
    (Hahaha, ja, ik dacht al.. Oké, oké, weet ik dat ook weer. ^^ Voordat ik zijn echte naam erin ga verwerken of zo. Gehe.)


    [Oh, okée.]

    Adam Hayden Ravi Danner.
    "Tuurlijk weet ik me er altijd uit te redden, het leven gaat gewoon door." Mompelt ze zacht.
    Scarlett heeft compleet gelijk, maar in die paar minuten waarin ik haar leven zag flitsen.. Mijn leven is veel gewoner. Voor hoever je mijn leven normaal kan noemen. Ik ben geen standaard jongen, heb geen standaard uiterlijk en mijn karakter is ook een groot gesloten boek. Ik kan mijn woede niet beheersen en kom hier vaak genoeg mee in de problemen. Ik weet me te redden, maar daar is alles mee gezegd.
    "Nu je mijn naam weet, what’s yours, Tiger?"
    Ik lach zachtjes. "Ik ben Adam, madame." Zeg ik tegen haar. Wat zij kan, kan ik ook. "Adam Hayden Ravi Danner." Noem ik op. "Maar voor jouw is het Tiger." Zeg ik met een grijns. "Of Adam."

    Scarlett Raven Xena.
    Hij lachte zachtjes. "Ik ben Adam, madame." Zei hij tegen mij, maar ik lette al niet meer op de manier hoe hij het zei, alsof hij wist dat hij me hiermee terug kon pakken, want ik had mijn wenkbrauw al verbaasd opgetrokken toen hij me zo noemde en mijn neus wrinkelde alsof ik iets vies rook.
    "Adam Hayden Ravi Danner." Noemde hij op, maar alleen zijn voor- en achternaam kon ik onthouden of deed überhaupt mijn best daarvoor. Ik ben slecht in namen en gezichten tenzij ze iets unieks op te merken hebben aan hun manier van doen of uiterlijk. Anders vergeet ik het gewoon, het maakt me niet veel uit.
    "Maar voor jouw is het Tiger." Zei hij met een grijns. "Of Adam." Lachend schudde ik even met mijn hoofd. Ik keek hem weer terug aan in zijn ogen en grijnsde vermakelijk, waarna ik even naar Opera keek met een klein knikje en zij liep verveeld over mijn arm, waarna ze naar Adam liep. "Irriteer je, je eraan dat ik je zo noem?" Mijn stem was uitdagend en mijn ogen nieuwsgierig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.