• ze zeggen toch altijd dat de zon een grote brandende bol van vuur is? maar ze zeggen ook dat in de ruimte geen zuurstof is en vuur heeft zuurstof nodig om te kunnen branden dus hoe kan de zon dan een grote brandende bol van vuur zijn?? daar kan ik niet uitkamen hoorXD

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 18:57 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    aan dat dacht ik zelfs nooit.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Helium =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xD ik had deze op school gepost ging ff mijn mail cheken en toen had ik al 3 reacties xD ik had echt geen flauw idee dat quizlet zo groot wasxD


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    ammsieXD schreef:
    (...)
    OMG nu zijn mijn hersenen gekraakt
    ik ben nog maar 12 hoor!!

    ik ben 13 en ik snap het nog:Y) ik kijk gewoon teveel tv :'x


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Komt toch door zo een kernreactie ofzo. Dat het maar blijft branden en nooit stopt, dus ook geen zuurstof nodig heeft.

    Omdat de zon een hele grote brandende gas bol is. En door bepaalde verbindingen kan er zuurstof ontstaan, die je dan weer nodig hebt voor andere verbrandingen. Dit kan namelijk een redoxreactie zijn (Omkeerbare reactie) Dus, zuurstof onstaat en dat kan door de enorme druk dus worden verbrand. DIt is zeg maar scheikundig gezien wat er zou kunnen gebeuren. Zeg niet of beweer niet dat het gebeurd. Het zou kunnen. Zou namelijk wel verklaren waarom er soms vulkaan uitbarstingen zijn xD


    Love sheds light one the darkest of times

    De Zon is de ster waar de Aarde omheen draait en het helderste object aan de hemel. De Zon is een gele dwerg, een ster uit de middelgrote klasse.

    Onze zon is momenteel een ster van spectraalklasse G2. Dat betekent dat zij een gele ster is, veel heter en zwaarder dan de gemiddelde ster, maar veel kleiner dan de blauwe reuzensterren. De berekende levensduur van een ster als de Zon, dat wil zeggen de tijd waarin kernreacties haar van energie voorzien, bedraagt 10 miljard jaar.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat vind ik eigenlijk best een goede. Mijn papa zal het antwoord wel weten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    De zon is een ster.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hehe. dat heb ik net een uur geleden gehad. (nerd)
    de zon bestaat voor 93% ofso uit waterstof 6% helium ofso en de rest andere stoffen, en helium is heel brandbaar en ik denk dat bij die overige 1% nog zuurstof zit? haha. vage uitleg weet ik. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Laugh schreef:
    Hehe. dat heb ik net een uur geleden gehad. (nerd)
    de zon bestaat voor 93% ofso uit waterstof 6% helium ofso en de rest andere stoffen, en helium is heel brandbaar en ik denk dat bij die overige 1% nog zuurstof zit? haha. vage uitleg weet ik. (:

    Dat klinkt best wel logisch?
    (:


    Me so good.

    PrincesSnape schreef:
    De zon is een ster.

    jaa... maar ze zeggen ook dat de sterren grote brandende bollen van vuur zijn:O en hoe kunnen die dan branden...???


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Creation schreef:
    Dat.. is een hele goeie vraag :'D


    effort never betrays you

    sommige dingen in het universum moet je met rust laten en niet overnadenken:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Omdat het geen écht vuur is (Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'