• Komende wedstrijden:
    FC Barcelona - Racing Santander, 22 jan 20:00
    3 - 0
    Arsenal - Wigan Athletic, 22 jan 16:00
    3 - 0
    Liverpool - Wolverhampton, 22 jan 13:45
    3 - 0
    Real Madrid - Real Mallorca, 23 jan 19:00
    1 - 0

    Boeiende Wedstrijden:
    FC Barcelona - Arsenal, 16 feb & 8 mrt
    Real Madrid - FC Barcelona, 16 of 17 april

    Enjoy, voetbalamigos! (nerd)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 19:42 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Aah, nu snap ik het artikel ook.
    Ach ja, je blijft die verschillen qua voetbal houden...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Marauderette schreef:
    (...)De Gunners kregen een strafschop doordat Cesc een strafschop bij de scheidsrechter had losgekregen. Ze zeggen ook dat ze daar rekening mee moeten houden omdat Cesc van de. Andere voetbalcultuur komt. Als je in Spanje van de scheidrechter een strafschop krijgt wordt dat in Spanje als een zeer slimme actie gezien maar in Engeland wordt dat als valsspelen gezien..
    Nu niet allemaal gaan kakken op de engelsmannen want die hebben gewoon een andere voetbalcultuur. Dat is net hetzelfde als de voetbalcultuur in Nederland, China, timboetoekoe.. Ieder land heeft zo zijn eigen voetbalcultuur.


    Oh, op zo'n manier. Ik wist dat er verschillen waren, maar het enige wat ik heb kunnen ontdekken. Is dat de Engels voetbal harder is dan Nederlands of Spaans voetbal.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    (...)

    Oh, op zo'n manier. Ik wist dat er verschillen waren, maar het enige wat ik heb kunnen ontdekken. Is dat de Engels voetbal harder is dan Nederlands of Spaans voetbal.


    Goh, oké. Dus Cesc kon er niks aan doen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Blaugrana schreef:
    (...)

    Goh, oké. Dus Cesc kon er niks aan doen?
    Het was zijn manier van spelen. De manier die hij in Barcelona heeft geleerd maar de engelse hebben die speelstijl niet. Cesc had dat kunnen weten dat hij daar misschien een valsspeler door zou worden genoemt..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zorro schreef:
    Jongens. Ik heb dringend hulp nodig. _O_.
    Hoe ga ik mijn moeder [en de ouders van mijn vriendin] ervan overtuigen dat het veel belangrijker is om zondagavond naar Barça - Espanyol te gaan dan om maandag op school te zitten. ;o.
    Want dat snappen ze niet. (huil)

    Ik ga gewoon je moeder smeken en jankend op de grond liggen haha en dan geeft ze wel toe _O_

    Want ik ga mee toch, jwz. :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Lanvin schreef:
    AMBUR. JE. STINKT. (cat)
    iloveyouuuuu hahaha <3

    JE STINKT ZELF STOM KIND :'D
    haha gekkie. xd


    Hope goes lost but never dies.

    Marauderette schreef:
    (...)Het was zijn manier van spelen. De manier die hij in Barcelona heeft geleerd maar de engelse hebben die speelstijl niet. Cesc had dat kunnen weten dat hij daar misschien een valsspeler door zou worden genoemt..

    Wilt Cesc huggen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Blaugrana schreef:
    (...)
    Wilt Cesc huggen.


    Haha dat wil jij altijd, dus dat telt niet:Y)
    Alhoewel, nu heb je een goede reden


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jongens, alle clubs die wij supporten hebben tot nu toe gewoon met 3-0 gewonnen, toevallig man :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Aegis schreef:
    Jongens, alle clubs die wij supporten hebben tot nu toe gewoon met 3-0 gewonnen, toevallig man :'D


    Ik support Ajax ook(A)
    alleen die heeft met 3-0 verloren :')
    stomme sukkels


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Ik support Ajax ook(A)
    alleen die heeft met 3-0 verloren :')
    stomme sukkels

    Ajax was vandaag lekker slechter dan mijn cluppie. ;D
    Ook al hebben die ook verloren. van DE GRAAFSCHAP. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Aegis schreef:
    (...)
    Ajax was vandaag lekker slechter dan mijn cluppie. ;D
    Ook al hebben die ook verloren. van DE GRAAFSCHAP. (cat)


    Wie verliest er nou van de graafschap x.X?
    Nec heeft gelijk, in de laatste minuut eigen goal. Ik was zo pissig. En toen hoorder ik dat Vitesse heeft verloren, en toen was ik weer blij (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    (...)

    Wie verliest er nou van de graafschap x.X?
    Nec heeft gelijk, in de laatste minuut eigen goal. Ik was zo pissig. En toen hoorder ik dat Vitesse heeft verloren, en toen was ik weer blij (:

    Ja, in de laatste minuut weer. Feyenoord was de hele tijd aan't aanvallen maar de bal wou er maar niet in, 88'e minuut corner voor de graafschap en JA HOOR. doelpunt x__x

    & Haha ja, dat vond ik wel sneu man .. Ik gunde het NEC namelijk meer dan NAC, eigenlijk :'D

    & Dat van Vitesse is gewoon knullig, verliezen van Willem ii ..

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 16:28 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Aegis schreef:
    (...)
    Ja, in de laatste minuut weer. Feyenoord was de hele tijd aan't aanvallen maar de bal wou er maar niet in, 88'e minuut corner voor de graafschap en JA HOOR. doelpunt x__x

    & Haha ja, dat vond ik wel sneu man .. Ik gunde het NEC namelijk meer dan NAC, eigenlijk :'D

    & Dat van Vitesse is gewoon knullig, verliezen van Willem ii ..


    Oeps, in dat geval was ik dus voor de graafschap. Want ik heb iets tegen Feyenoord. Tja, Ajax hea (:

    NEC is mijn club als ze verliezen ben ik pissig en is er maar een ding dat mij blij maakt. Dat Vitesse ook verloren heeft. Haha, ik ben gewoon opgegroeid met dat Vitesse niet meer is dan en kutclub en dat Arnhem stinkt. (:

    Vitesse is gewoon knullig. Komop hé. Die traier komt van de Fjes af. De spelers worden gehuurd van Chelsea-.- Vitesse is gewoon de stalplaats van die eigenaar van Chelsea. Als Vitesse kampioen wordt de komende 3 jaar, eet ik mijn schoenen op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aegis schreef:
    (...)
    Ajax was vandaag lekker slechter dan mijn cluppie. ;D
    Ook al hebben die ook verloren. van DE GRAAFSCHAP. (cat)


    Dat van Ajax was idd gewoon slecht..
    En dat van Feyenoord dat was gewoon een dikke vette fail


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.