• De stelling van vandaag luidt:
    Het huwelijk zou voor het leven moeten zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens. Waarom je tijd verdoen aan iemand van wie je niet meer houdt?


    I am an idiot, I move.

    Het huwelijk zou niet aan een geloof gebonden moeten zijn. Dat is het enige wat ik ervan vind. Een huwelijk hoort vereeuwigd te worden door liefde, niet door angst om alleen te zijn of geloof. En hoelang die liefde uiteindelijk duurt, daar is nooit op de voorhand iets over te zeggen..

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 0:34 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    Het huwelijk zou niet aan een geloof gebonden moeten zijn. Dat is het enige wat ik ervan vind. Een huwelijk hoort vereeuwigd te worden door liefde, niet door angst om alleen te zijn of geloof.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Brunhilde schreef:
    Het huwelijk zou niet aan een geloof gebonden moeten zijn. Dat is het enige wat ik ervan vind. Een huwelijk hoort vereeuwigd te worden door liefde, niet door angst om alleen te zijn of geloof.

    Brunhilde schreef:
    Het huwelijk zou niet aan een geloof gebonden moeten zijn. Dat is het enige wat ik ervan vind. Een huwelijk hoort vereeuwigd te worden door liefde, niet door angst om alleen te zijn of geloof.


    Ik ben het volledig met deze menig eens.


    nobosy said life was easy, but they also never told it would be thid hard

    Oneens.
    Als mensen na jaren ofzo ruzie krijgen en ze hebben niet de mogelijkheid om te scheiden, zou dat extreem uit de hand kunnen lopen. Of als je met iemand trouwt die je gaat mishandelen, daar kan je mensen ook niet toe verplichten de rest van hun leven aan vast te zitten.

    Maar dat is mijn menig:X


    Ps. originele reacties van de mensjes boven me:P

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 0:55 ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Oneens/Eens, het is namelijk een grote stap om te trouwen, ik denk dat de helft van de mensen die gaan trouwen niet eens nadenken bij het feit dat als je trouwt je een belofte aflegt om voor altijd bij elkaar te blijven in spoed en tegenspoed. Aan de andere kant, is de rest van je leven behoorlijk lang, en kun je in die tijd behoorlijk op elkaar uitkijken, en de meeste mensen houden op wanneer de verliefdheid wegzakt, terwijl het om houden van gaat.


    Everything is worse without music.

    Eens.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Brunhilde schreef:
    Het huwelijk zou niet aan een geloof gebonden moeten zijn. Dat is het enige wat ik ervan vind. Een huwelijk hoort vereeuwigd te worden door liefde, niet door angst om alleen te zijn of geloof. En hoelang die liefde uiteindelijk duurt, daar is nooit op de voorhand iets over te zeggen..

    Beter zou ik het niet kunnen verwoorden


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oneens, mensen kunnen stoppen van elkaar te houden, en ik vind dat de keuze dan aan hun is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eens, als je gaat trouwen weet je dat het voor eeuwig hoort te zijn en je hoort er dus goed over na te denken. De meeste mensen die scheiden vechten gewoon niet meer voor hun liefde.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Brunhilde schreef:
    Het huwelijk zou niet aan een geloof gebonden moeten zijn. Dat is het enige wat ik ervan vind. Een huwelijk hoort vereeuwigd te worden door liefde, niet door angst om alleen te zijn of geloof. En hoelang die liefde uiteindelijk duurt, daar is nooit op de voorhand iets over te zeggen..


    Alleen maar tranen van geluk

    Oneens. Misschien denk je dat je voor altijd van een persoon zal blijven houden, en blijkt dat achteraf toch tegen te vallen. Dan moet je niet verplicht zijn om met die persoon samen te blijven voor de rest van je leven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oneens. Waarom zou je de rest van je leven bij elkaar moeten blijven, alleen maar omdat je getrouwd bent? Er wordt dan wel een belofte afgelegd, maar die gaat over jij je op dat moment voelt. Na 10 jaar hoef je je nog niet hetzelfde te voelen. Soms wordt er een verkeerde keuze gemaakt of houden ze niet meer van elkaar.
    Zoals iemand boven me zei, ben ik het ermee eens dat mensen ermee stoppen zodra de verliefdheid over gaat. En soms is dat slecht, want dan houden ze nog wel van elkaar. Anderen hebben nooit op die manier van elkaar gehouden en na de verliefdheid is er dan niets meer.


    To live would be an awfully big adventure

    Eens,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3