• Ik heb een voorstel,,,,
    ik ben het beu dat je als je een topic opent en hij is verkeerd dat je hem niet kan verwijderen,,, en dat je de naam van het topic niet kunt veranderen,,, nu is mijn voorstel of dat misschien mogelijk zou kunnen worden om dat wel te kunnen doen,,, ik weet het het klinkt misschien stom maar ik vind echt dat het niet stom is,,, wat vinden jullie???


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    goed idee maar dat had ik vorige maand ook al voorgesteld en net had ik er weer een topic over gemaakt en toen zeiden ze anneliespoes heeft hier al een topic van ofzo maar okay >< toen vond rutger het niet goed


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    goed idee maar dat had ik vorige maand ook al voorgesteld en net had ik er weer een topic over gemaakt en toen zeiden ze anneliespoes heeft hier al een topic van ofzo maar okay >< toen vond rutger het niet goed

    Ow,,, hi,,, wel jammer dat rutger het niet goed vind want eigenlijk is het best wel een goed idee,,,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    Ow,,, hi,,, wel jammer dat rutger het niet goed vind want eigenlijk is het best wel een goed idee,,,

    idd veel fijner als dat er is nu zijn er steeds foutjes met die kleuren enzo


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Goed idee! en het is best irritant want als je rollen weggeeft en er staan al zoveel reactie's gaan ze automatisch denken dat lles bezet is en als je dan je titel kan aanpassen is dat perfect^^

    Zolang Rutger er niets aan doet moet je gewoon een moderator mailen of hij/zij het voor je wilt doen. Wilt elke mod wel ^^

    Is opzich wel een goed idee, maar zou het zo kunnen zijn[weetnietofhetwaaris] dat quizlet dat slomer word.. als iedereen zoon functies mag en kan gaan benutten?
    x.


    Wie du mir, so ich dir.


    idd!!


    What would Emma do?

    good idea


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    super!!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Goed idee^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    goed idee!=D




    http://dwergiie.blogspot.com/