• Hallo allemaal ,
    Ik ben begonnen aan een pagina met een paar vriendinnen het heet 'Allochtonen bij elkaar"
    Het zijn weetjes over de islam, Fashion, leuke verhalen jullie kunnen verhalen inzenden de leden zullen jullie tips geven en jullie kunnen helpen met jullie problemen.
    Je kunt foto's inzenden we plaatste grappen en andere allemaal leuke dingen! we zijn twee beheerders en proberen jullie zo goed mogelijk te amuseren. Ben je geintreseerd? hier is een link naar de pagina

    Klik hier voor de link willen jullie de pagina LIKE

    Dank jullie wel ! xx


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Ik zou niet allochtonen onder elkaar zeggen en dan Islam-dingen gaan doen.


    Your make-up is terrible

    we doen niet alleen islam dingen ,. elk geloof is welkom


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Alleen het profielplaatje al irriteert me mateloos. Kunnen ze niet gewoon normaal Nederlands praten? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Alleen het profielplaatje al irriteert me mateloos. Kunnen ze niet gewoon normaal Nederlands praten? (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    we bedoelen het niet verkeerd met het plaatje hets meer voor de grap , maar ieder zo zijn eigen mening


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Sarouratjex schreef:
    we bedoelen het niet verkeerd met het plaatje hets meer voor de grap , maar ieder zo zijn eigen mening

    Dat snapt m'n neus ook nog wel, dat het een grap moet voorstellen. Het is alleen zo slecht vanwege het taalgebruik. Gebruik normale Nederlandse woorden en zinnen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Alleen het profielplaatje al irriteert me mateloos. Kunnen ze niet gewoon normaal Nederlands praten? (cat)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Assassin schreef:
    Ik zou niet allochtonen onder elkaar zeggen en dan Islam-dingen gaan doen.

    Dit. Profielfoto + achtergrondfoto gaan allebei over de Islam en er worden ook alleen gelovige dingen van de Islam gepost. Als je het een algemene allochtonenpagina wilt maken, zo ik iets minder richten op geloof, want anders komen er alleen islamitische allochtonen op af.


    From these ashes, I will rise

    Ik vind dit zo irritant hè? Of de een of andere manier moeten jullie je altijd onderscheiden..

    Anyways, succes met je facebook ^^


    To infinity and beyond •

    Oh lol mijn Armeense vriendin heeft ook zo'n pagina met een paar vrienden.
    Watch out, we got an allochtoon over here noemt die denk ik ;d

    Ik zal straks een gaan kijken als ik het niet vergeet, maar momenteel is mijn facebook geblokkeerd.


    effort never betrays you