• het liefst met veel hoofdstukken.
    en zónder beroemde mensen.
    fanfictions vind ik dan wel weer leuk (:
    hopelijk dat iemand nog een lang verhaal heeft,
    na die crash van dit weekend..

    EDIT: een story met weinig hoofdstukken vind ik ook leuk hoor.
    en veel hoofdstukken vind ik eh, boven de zestig/zeventig?

    EDIT2: vanaf nu, 21-01-2011, heb je kans dat ik je verhaal pas na een lange tijd lees, ik heb namelijk gewoon té veel bladwijzers op dit moment. maar posten kan geen kwaad, wie weet dat ik het dan nog lees (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 16:40 ]


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Haha ik ga beginnen met een storie, onbekendE personen, maar die heeft nog geen hoofdstukken ^^ en ik weet natuurlijk niet of hij wel leuk is!


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Haha ik ga beginnen met een storie, onbekendE personen, maar die heeft nog geen hoofdstukken ^^ en ik weet natuurlijk niet of hij wel leuk is!

    misschien dat ik hem nog wel eens lees, maar op dit moment heb ik heeeel veel behoefte aan tijdverdrijf en lezen (:
    ik zou natuurlijk twilight kunnen gaan lezen, maar eh, die heb ik al zo vaak gelezen *fuutfuut*


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    ik heb/had 2 verhalen die wel in je straatje pasten... maar lang leve de crash -_-' staan die er dus (nog) niet op..

    Dan kun je lang wachten, aangezien driekwart van quizlet bezig is met hun stories opnieuw opzoeken :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Dan kun je lang wachten, aangezien driekwart van quizlet bezig is met hun stories opnieuw opzoeken :Y)

    jaa, ik weet het.
    en ik word er helemaal gek van, want ik heb eindelijk tijd ):


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    ik heb mijn storie net weeer teruggezet. Het heeft veel hoofdstukken en is ook nog niet afgelopen. Misschien kun je hem eens gaan lezen?
    http://www.quizlet.nl/stories/31666/dont-play-with-the-broken-girl-youll-get-hurt-vervolg-op-were-like-two-moons-twilight-related/
    Ik ben nog wel bezig met een paar plaatjes te veranderen, maar dat is niet belangrijk voor het verhaal zelf.

    Xxx

    21 hoofdstukjes, onbekende personen, wel 16+..
    http://www.quizlet.nl/stories/38201/de-controlfreak/


    Bad decisions make good stories.

    oke, heel erg bedankt!


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Een hp-story, geen idee of je dat leuk vindt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Enmity schreef:
    Een hp-story, geen idee of je dat leuk vindt.

    ik ben wel van de hp stories :3


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Ik heb er een met nog maar 3 hoofstukken (net nieuw.) Maar wel lange ;D!
    En misschien wil je 't proberen.
    Genre: Onbekende mensen, Drama.

    KLIK

    'Ja, klim nou maar.' zei hij koel. Er stond een groot houten hek, achter zijn huis, mèt een poortje. 'Kunnen we niet door het poortje?' vroeg ik hem. 'Ik ben de sleutel kwijt.' kreeg ik als antwoord.. Ook al. Hoe kun je de sleutel van je voordeur, en achterdeur kwijt zijn? Nouja, ik volg hem eerst wel gewoon. Dacht ik. Ik zette af, en klom snel over het hek. Rome volgde. Hij duwde tegen de deur, en een walm van rook overviel me. 'Sorry, mijn vrienden roken binnen.' zei Rome met een grijns. Ik vertrouwde deze jongen voor geen méter, maar deze 'gevaarlijke' omgeving.. Ik vond het spannend.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 16:22 ]

    PEDOpas schreef:
    Ik heb er een met nog maar 3 hoofstukken (net nieuw.) Maar wel lange ;D!
    En misschien wil je 't proberen.
    Genre: Onbekende mensen, Drama.

    KLIK

    Ik plaats hier zo anders ook wel even een stukje tekst.

    yaay, ik ga dat straks wel even lezen,
    op dit moment heb ik heeel even geen tijd en zin om te lezen. ;$
    ik maak wel heel even een bladwijzer :3


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    ik heb een Twilight verhaal.. ben nog niet ver.. maar anders moet je de verhalen van MissMiauw eens lezen na die van mij xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    VampireGirl1 schreef:
    ik heb een Twilight verhaal.. ben nog niet ver.. maar anders moet je de verhalen van MissMiauw eens lezen na die van mij xD!!

    oke is goed.
    misschien is het handiger om de volgende keer de link erbij te zetten (:


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    BlackWisdom schreef:
    (...)
    yaay, ik ga dat straks wel even lezen,
    op dit moment heb ik heeel even geen tijd en zin om te lezen. ;$
    ik maak wel heel even een bladwijzer :3


    Okè haha, als je 'm gelezen hebt, even zeggen. Ik ben benieuwd naar je reactie. (flower)