• Welke fout zal je niet meer maken, als je terug de tijd in mocht?
    Myn fout; Roken & myn haren afknippen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 23:09 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Iedereen zomaar blindelings vertrouwen. :X


    Let the Night embrace you

    Die eene jongen laten zitten.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    iedereen zomaar vertrouwen, en ik zou die ene jongen niet hebben laten lopen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zou misschien beter proberen contact te houden met twee basisschool vriendinnen. En eerder op mn gewicht letten xD
    + ik had die jongen van vorige zomer gewoon gezoend, plus zijn msn gevraagd o.o

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 23:20 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou niet met die 4 meiden omgaan die mij ontzettend veranderd hebben.


    -

    Ik zou niet zo dom geweest zijn om die 3 jongens te laten vallen.


    -

    op mijn gewicht letten en niet met die ene jongen nemen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik wou dat ik meteen naar Media college (school) was gegaan.. had ik nu ook geen kut periode op school. en was ik niet de enige met zo'n stijl

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 23:18 ]


    I build a house for your bones!

    pff, teveel om op te noemen.


    ok

    Alles wat ik de laatste maanden gedaan heb. Al het negatieve, dat wil ik overdoen want ik heb het verknald.


    You'll never dream alone. <3

    Ik zou heel mijn leven veranderen. En dan vooral mijn gedrag, minder verlegen denk ik. ;D

    Alles wat ik in mijn hele leven - waarvan ik me bewust was - al verknald heb en verkeerd gedaan heb. Dus te veel om op te noemen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zal alles overdoen op de manier hoe ik het nu doe. Precies hetzelfde. Al die dingen die gebeurd zijn, hebben mij de persoon gemaakt die ik vandaag de dag ben. Dat wil ik niet veranderen. Hoe rot sommige dingen ook waren. Ik ben trots op mezelf (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nooit zulke ruzie hebben gemaakt met een goede vriendin zodat ze me nu voor iemand anders heeft laten vallen, het stelen met mijn beste vriendin zodat we niet uit elkaar werden gehaalt, mijn haren afknippen en automutileren.


    You move me ......... Kurt

    Ik zou vanaf de eerste leerjaar overdoen, beter op mijn gewicht letten.
    Dan was ik nu geen 10 jaar nonstop gepest.
    *Sigh*


    Don't walk away and leave without a reason.