• ik vind het dus zo dom siham is zeg maar gebant omdat ze bomm voor domme kutslet uischold oke maar als iemand bijvoorbeeld jou uitscheld voor trut of weet ik veel kan jij die gene ook niet bannen en ik vind het dus gewoon super dom dat je dan drekt word gebant op het forum want als wij door zoiets worden uitgescholden gebeurt er niks aan ._.


    Siham:
    Ik heb hier nu ook al een ban op,terwijl we helemaal geen waarschuwingen hebben gekregen.Jezus zeg¬¬'


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik zeg alleen ik vind dat Bomm gelijk heeft, maar ik heb geen zin in verder ruzie.. Dus reageer hier niet op!

    Ge hebt groot gelijk :Y)

    Gvd kutmod's hebben die andere topic gesloten Thats what I meaan -_-


    als wij iets over hun zeggen word het topic gesloten ma zij hebbe wel hun eige roddel ding hea

    wtf Sihaaam ?? xD

    # steelt de naam # (A)


    PoisonTrash on camera

    Mee eens,kaptitein! (Y)

    (...)

    als wij iets over hun zeggen word het topic gesloten ma zij hebbe wel hun eige roddel ding hea

    JA IDD,WIJ HEBBEN OOK IETS NODIG,ANTI MOD OFZO -.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik ben er ook hé-le-máál niet blij mee!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik zeg alleen ik vind dat Bomm gelijk heeft, maar ik heb geen zin in verder ruzie.. Dus reageer hier niet op!

    ja oke maar als wij worden uitgescholden kunnen wij diegene ook niet bannen en dat is tog oneerlijk dat als je het wel tegen haar zegt dat je drekt word gebant:S


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik mocht niet eens over iets doms lulluh :@ Ben ik een keer hyper en vrolijk maak ik een topic over onzin dingen, worden ze gesloten!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)
    ja oke maar als wij worden uitgescholden kunnen wij diegene ook niet bannen en dat is tog oneerlijk dat als je het wel tegen haar zegt dat je drekt word gebant:S


    Wij kunnen zoiets wel we kunnen een persoon blokken.. Dus ik vind dat Bomm dit mag doen

    AMEN (A)

    (...)
    JA IDD,WIJ HEBBEN OOK IETS NODIG,ANTI MOD OFZO -.-

    Mee eens. (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik mocht niet eens over iets doms lulluh :@ Ben ik een keer hyper en vrolijk maak ik een topic over onzin dingen, worden ze gesloten!


    Ja maar daardoor word Quizlet ook slomer van dus dat snap ik dat ze die gesloten hebben...

    (...)
    JA IDD,WIJ HEBBEN OOK IETS NODIG,ANTI MOD OFZO -.-

    mee eens! banne ze verdomme mense terwijl ze eens nog geen rede hebbe ofzo! weetje, je wordt al geband, omdat je gewoon effe een gezellig topic hebt gemaakt! oke, en een beetje de mods uitscheld! but so what?!
    en wat dan nog het ergste is, ik word niet gebant, (nog niet xD) terwijl gusticoaster wél wordt geband, terwijl ze niks verkeerd ofzo had gedaan! echt erover! kutmods!
    en, bomm is de grootste! die sluit echt ieder topic dat haar nie aanstaat! egoistisch kreng!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Voor schelden geven we altijd een waarschuwing/ban. Net nog eentje. Jullie melden het gewoon niet.

    (...)

    Wij kunnen zoiets wel we kunnen een persoon blokken.. Dus ik vind dat Bomm dit mag doen

    AMEN (A)

    O.o nee hoor niet op het forum ._.


    Life is a fairytale, told by an idiot.