• Kan iemand mij helpen mijn Nederlands te verbeteren? Want, zoals je kan zien, is het echt verschrikkelijk.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Het valt wel mee bij jou hoor. Belgen zijn er pas echt slecht in en daar kan je het gewoon écht niet lezen!

    Het valt wel mee bij jou hoor. Belgen zijn er pas echt slecht in en daar kan je het gewoon écht niet lezen!


    ik ben toch ook een Belg?? (N)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)

    ik ben toch ook een Belg?? (N)

    Ja,maar je hebt Belgen die kunnen gewoon normaal Nederlands en de andere niet. Die schrijven da en dan zonder t. En zinnen zonder hoofdletter.

    Dus eigenlijk 2 soorten xD

    (...)
    Ja,maar je hebt Belgen die kunnen gewoon normaal Nederlands en de andere niet. Die schrijven da en dan zonder t. En zinnen zonder hoofdletter.

    Dus eigenlijk 2 soorten xD


    Zo heb je ook hollanders ook hoor. Dat zijn echt niet alleen de Belgen. Je hebt ook mensen ( van beide landen ) die niet zo goed kunnen schrijven omdat ze problemen hebben met nederlands. En ik heb daarjuist je andere topic gelezen van Belgen Quizlet. Het is toch gezelliger met meer? Dan vindt je ook nieuwe vrienden nzo...


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ga je al naar een Nederlandse/Belgische school?
    Wanneer je op school gaat zal alles veel sneller gaan en wordt je de Nederlandse taal snel gewoon.
    Na een tijdje gaat alles wel vanzelf.
    Je moet het gewoon wat tijd gunnen ^^

    Ik ga naar de Oekraïense school in de Tsjechische Republiek en mijn Nederlands wordt niet beter.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    het helpt veel als je veel nederlandse boeken leest, daar knapt je spelling ook veel van op, maar naar wat ik nu zie is je spelling niet echt bagger ofzo.


    History is not hatred.

    Dankje voor hulp =]


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Het valt wel mee bij jou hoor. Belgen zijn er pas echt slecht in en daar kan je het gewoon écht niet lezen!


    Eela! Wat bedoel je daarmee?
    :((
    Ik kan alle talen! (A)

    Het valt wel mee bij jou hoor. Belgen zijn er pas echt slecht in en daar kan je het gewoon écht niet lezen!
    Er zijn Hollanders genoeg die er ook slecht in zijn.

    (...)
    Ja,maar je hebt Belgen die kunnen gewoon normaal Nederlands en de andere niet. Die schrijven da en dan zonder t. En zinnen zonder hoofdletter.

    Dus eigenlijk 2 soorten xD


    Maar dat is gewoon om snel te schrijven. het is nie omdat we zo praten of schrijven, dat we nie mooi kunnen praten, fzoo :S

    (...)

    Eela! Wat bedoel je daarmee?
    :((
    Ik kan alle talen! (A)



    Niemand kan alle talen(typing)

    Het valt wel mee bij jou hoor. Belgen zijn er pas echt slecht in en daar kan je het gewoon écht niet lezen!
    Ik ben Belg, en bij mijn weten kan ik nog altijd fatsoenlijk nederlands schrijven en praten
    het is niet dat we achterlijk zijn hoor!
    :|

    (...)
    Ja,maar je hebt Belgen die kunnen gewoon normaal Nederlands en de andere niet. Die schrijven da en dan zonder t. En zinnen zonder hoofdletter.

    Dus eigenlijk 2 soorten xD


    komt omdat het in dialect geschreven is ^^

    ik kan trouwens beter dialect dan gewoon A.N. maar dat maakt toch niet uit?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)Ik ben Belg, en bij mijn weten kan ik nog altijd fatsoenlijk nederlands schrijven en praten
    het is niet dat we achterlijk zijn hoor!
    :|


    helemaal juist, hebben nederlandsers dan geen dialect ofzo?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]