• Ik vond eindelijk een jongen leuk na een jaar. We kennen elkaar al sinds oktober en deze maand dacht ik "best een leuke jongen". En toen we eenmaal elkaar gingen meeten, was leuk en gezellig. Hand in hand gelopen, hij ineens zijn vingers vestrengelen ofzo met de mijne. Eenmaal op station hem doei zeggen enzo. Eerst elkaar de hele tijd vastgehouden tot de trein kwam. Eenmaal kwam de trein, kwam onze kus. Helemaal geweldig vond ik. Toen ik die avond op msn aan hem vroeg wat hij ervan vond zei hij: "Ik vond het super lief ;$" En toen ik vroeg of het iets voor hem betekende zei hij dat ik er eigelijk niks verder achter moest zoeken, omdat we als vrienden eigelijk zouden gaan afspreken, omdat...

    En nu komt het

    er is een meisje die telkens tussen ons stoked en dingen zegt. Ze bedoelt het misschien aardig, maar hierdoor word het niet beter op. Ze zei tegen mij dat L (die jongen) mij leuk vond en tegen hem zij ze dat ik hem heel erg leuk vond. Dat is ook zo, maar wilde eerst weten hoe hij in real is. Na, in real is hij veel leuker. Maar goed. Laatst wist ze mijn wachtwoord op hyves, maar L heeft het gelukkig verandert en tegen mij gezegt enzo. Ze had het waarschijnlijk hem verteld wat mijn wachtwoord was. Ik hem heel dankbaar dat hij het voor me heeft verandert enzo...
    En toen die dag erna, ik was naar de stad met mn beste vriendin, en ik kreeg later die avond toen ik thuis kwam een mailtje van dat meisje waarin een gesprek van hun stond. Waarin hij begon te zeggen tegen haar van: "Jij bent Zoë" en toen ik dat las, dacht ik, hoezo denkt hij dat? Ik dus met hem praten en vragen waarom hij dat dacht. Ik snap zelf niet waarom dat meisje dit naar me mailt, maar goed. Hij zei tegen me dat hij zo zijn redenen voor heeft en erg toevallig vond dat zij wist wat ik doe en andersom. Ik ken dat meisje E al heel lang en ze stoked altijd met mij enzo..
    En ik zei al vorige week tegen hem dat ze nogal ver kan gaan, maar hij wilde haar nog op msn houden omdat hij haar rgaag gek wilt maken, want ze is een beetje psygish ofzo in haar hoofd en doet en zegt dingen wat niet kloppen en word ze gek. Ik liet hem dan maar zo gaan, en verder niet over gepraat. Maar toen hij eenmaal dacht dat ik volgens hem E was, toen dacht ik echt van waarom zou ik dat doen? Waarom denk je dat ik een fake persoon heb gemaakt en shit. En toen zei hij dat hij niks meer gelooft en wilt nu niet meer met me praten. Hij heeft me geblokt en shit en jha, voor mij is het gewoon echt kut. Ik weet zelf ook niet hoe zij weet wat ik doe en alles. Tegen mij zegt ze ook rare dingen, zoals ik woon in limburg, ik zit op je school en dan zegt ze dat ze in emmen woont. Dus ik snap het ook niet helemaal.
    En nu ik kon niet eten, want als ik at, dan ging het omhoog. En vanochtend moest ik nog overgeven omdat ik er zo kut voel. En op school de laatste dagen, ik heb er gewoon geen zin meer in. Mijn docent voor bio die zag het en liet het maar zo, omdat ze weet dat ik meestal doorwerk en dat ik nu gwn een beetje in een down periode zit enzo. Mjha, ik weet nu niet wat ik moet doen. Want ik vind hem nog steeds heel leuk. En mijn vrienden zeggen dat als hij mij niet wilt geloven dat hij me niet waard is. En dat hij een sukkel is omdat hij me niet wil geloven. En andere zeggen dat ik dit dan moet zeggen tegen mijn docent bio, die onze coördinator is van de 4e klas. En dat zij dan een mail gaat sturen naar E om te zeggen dat ze moet stoppen met kloten en alles en anders we de politie bellen. Mjha, ik weet het dus niet. Wat moet ik doen of moet ik het zo laten?


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Oh, dit is zo slecht. Het zou wel een idee zijn om je coördinator te vertellen. En dan dat tegen hem zeggen, misschien via hyves of bel hem op en zeg het hem dat hij niet bang hoeft te zijn dat dat meisje nog tussen komt.
    En anders, paar weken wachten en komt hij vanzelf wel wat zeggen, en als hij dat niet doet, dan gewoon laten gaan. In iedergeval niet langer dan 2 weken moet hij je laten wachten dan, vind ik.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Maar wat er ook gebeurt, er is geen hand maar een land vol met jongens. ( :


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Ik zou het niet gewoon laten denk ik. Ik bedoel, als je hem echt leuk vind.. Dat meisje, ja, oke, mss is ze steeds een vriendin geweest ofzo van je, ik weet het niet, maar negeer haar gewoon.

    Ik zou het ook wel zeggen tegen je coördinator. Die mensen zien er mss niet uit, maar zijn meestal wel vriendelijk hoor. Ze helpen je echt!

    Met die jongen zou ik dan even wachten totdat dat gedoe met dat meisje is opgelost :)


    veel succes !!!


    I am in heaven and you are on earth

    LollipopLand schreef:
    Ik zou het niet gewoon laten denk ik. Ik bedoel, als je hem echt leuk vind.. Dat meisje, ja, oke, mss is ze steeds een vriendin geweest ofzo van je, ik weet het niet, maar negeer haar gewoon.

    Ik zou het ook wel zeggen tegen je coördinator. Die mensen zien er mss niet uit, maar zijn meestal wel vriendelijk hoor. Ze helpen je echt!

    Met die jongen zou ik dan even wachten totdat dat gedoe met dat meisje is opgelost :)


    veel succes !!!


    Dat meisje heb ik nu geen contact meer zo mee. Met de coördinator, ja ze zien mij als een lief meisje en willen me graag helpen. Ik mag hun ook echt graag. Maar wat moet ik dan als het opgelost is met dat meisje? Wat moet ik dan tegen hem zeggen?


    Maybe part of loving is learning to let go...

    arme jij..
    ik snap wat je bedoeld..
    dat heb ik een soort van ook..
    je moet gewoon goed met je vrienden praten en liedjes luisteren.
    ik stuur nog wel wat leuke..
    het helpt echt. tenminste bij mij wel..
    gewoon dat meisje met rust laten en zoals Ramones al zei er is geen hand maar een land vol jongens!!

    Xxx


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    VampireGirl1 schreef:
    arme jij..
    ik snap wat je bedoeld..
    dat heb ik een soort van ook..
    je moet gewoon goed met je vrienden praten en liedjes luisteren.
    ik stuur nog wel wat leuke..
    het helpt echt. tenminste bij mij wel..
    gewoon dat meisje met rust laten en zoals Ramones al zei er is geen hand maar een land vol jongens!!

    Xxx


    dat is lief van je ( :


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Estranged schreef:
    (...)

    Dat meisje heb ik nu geen contact meer zo mee. Met de coördinator, ja ze zien mij als een lief meisje en willen me graag helpen. Ik mag hun ook echt graag. Maar wat moet ik dan als het opgelost is met dat meisje? Wat moet ik dan tegen hem zeggen?


    de waarheid... en als hij niet luistert gewoon niks doen.. als hij het niet inziet..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Estranged schreef:
    (...)

    dat is lief van je ( :


    alsjeblieft!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ramones schreef:
    Maar wat er ook gebeurt, er is geen hand maar een land vol met jongens. ( :


    haha zeggen ze allemaal jha
    mjha, ik vind hem gwn echt heel leuk, en is moeilijk hem los te laten


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Het is misschien een idee om het aan je coördinator te vertellen, ja.;) Als dat meisje werkelijk psygische problemen heeft zal zij zichzelf misschien ook niet kunnen stoppen. Dan moet er hulp van een verstandige volwassene bij komen.
    En hoe erg dat meisje je ook kleineerd, je moet nooit geloven wat zij allemaal zit te vertellen over jou! Jij blijft een heel lief & mooi meisje, en dat verandert zij niet.;)
    En als deze jongen dat niet wil geloven, dan betekent dat dat er ergens een jongen is die dat gelijk zal zien! :D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    coordinator, duh, in als de politie geen pv willen opstellen, laten ik mn bff haar vader dat doen :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    coordinator, duh, in als de politie geen pv willen opstellen, laten ik mn bff haar vader dat doen :)


    haha dank je wel ^^


    Maybe part of loving is learning to let go...