• anorexia. Sommige mensen hebben het, en willen er vanaf komen. Nee, wat doen we op mijn school? We zijn trots, roepen tegen iedereen "dikke" en moedigen elkaar aan!
    Nah, ik eet lekker mijn chocola op! Van mij hoeft het niet. Ik heb een gezond gewicht, en dat hun 2012 niet eens halen moeten zij weten. Hun willen cool zijn? Hun zijn trots dat ze het hebben? Nou sorry hoor, sommige mensen die hebben anorexia en die doen vanalles om er vanaf te komen, gaan hun van die situatie één groote grap maken door elkaar aan te sporen, te kitsen in de wcs als hun vriendinnen kijken, en iedereen met een normaal gewicht "dikke" te gaan noemen? Fuck it!

    Evenals al die andere die elkaar lopen te pushen tot ze létterlijk een ons wegen! Of al die andere die andere zwart willen maken om wát dan ook!
    Gothic, emo, bi, dik, nerd, dom, laf, het komt me de freakin keel uit!
    Vandaag wéér! We hadden het zo over wie we hadden voor dat uitwisselings project. Vraagt Kris zo: 'Met wie ging jij ook alweer?' Ik andwoord: 'Selien' Komt Joos er tussen: 'Selien? Dat is een jongen toch?' Ik zo: 'Nee een meisje.' Kijkt zij mij gewoon vies aan. 'Heeft een meisje met jou verkering?' 'Nee, daarmee ga ik uitwisselen?' En toen kon ze weer normaal kijken? Godallemachtig, stik ter in!

    Wat ik ook ben, het interresseerd me níks meer wat andere van mij vinden! De enige waar ík een goede indruk wil maken, zijn mijn vrienden! Die me nemen zoals ik ben.



    Who's whit me? (cat)

    Edit: Even voor de mensjes die het niet 100% begrijpen. Ik bedoel zegmaar:
    Fuck all of them. Ik ga me niet meer aanpassen voor wie dan ook. Ik wil alleen perfect zijn voor mijn vrienden. En in hun ogen bén ik perfect.
    Ik stoor me aan de mensen die stoer lopen te doen over anorexia, en ik word er gek van dat men zo lullig doet over homo/hetro/lesbisch/bi. Even als dat je normaal moet zijn, en gothics,emos,altos niet worden geaccepteerd.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 17:51 ]

    Precies, helaas heb je dat soort mensen op scholen, om misselijk van te worden.
    Zo wilt een of ander wijf niet achter me in de bus zitten omdat ik geen huppelkut ben als zij --'

    Ugh. Zo onwijs herkenbaar :/


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mee eens met wat je zegt!
    Ieder mens is uniek, hoe diegene er ook uit ziet!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ME!,..
    ik word vaak nagekeke als t "Emo" kind,...k ben de enige uit men leerjaar enzo die mijn stijl heeft,.. de andere mensen die een emo stijl hebbe zitte allemaal in t laatste jaar -.- (cat)
    mr de mensen die me raar aankijke zijn de mensen die nie beter weten ,...
    men BFF's dus niet(cool)

    iedereen is uniek- wees jezelf dn ben je al gek genoeg (A)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 17:37 ]


    Only those who listen can hear

    AMEN _O_

    sorry krullie maar hiet moet het gewoon

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 17:43 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik denk dat dat soort gedrag altijd een 'rage' zal blijven, want er zijn nergens zoveel tieners onzeker, en bij elkaar om elkaar aan te sporen, als op een middelbare school. Maar, je hebt wel gelijk. Tis wel erg voor de mensen, die een écht probleem hebben en dan niet serieus genomen worden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Carcass schreef:
    Ugh. Zo onwijs herkenbaar :/

    Ik krijg dat ook altijd te horen.
    Ik ben een enorme vreetzak krijg ik te horen van mijn bf dat het logisch is dat ik zo dik ben. O.o
    Ik word niet snel onzeker maar dan wél, als je bff het je zegt;'s
    Ik bedoel, dat zij anorexia dun is en twee keer in mij past, betekend niet dat ik dik ben. Ik zou het trouwens ook niet zo erg vinden iets dikker te zijn. Mooi dik is niet lelijk.
    Maar tóch voel ik me dan onzeker.
    En dat ben ik normaal nooit ;'s


    Me so good.

    BlackMagic schreef:
    Mee eens met wat je zegt!
    Ieder mens is uniek, hoe diegene er ook uit ziet!


    dit wou ik zo net zeggen(cat)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Jij hebt zó fking gelijk.
    Ik word er gek van. Jij zegt het precies goed.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben het opzich met je eens, ook al ben ik wel het type wat 2 jaar geleden een hele lichte vorm van anorexia heeft gehad.
    Maar ik moet nu wel afvallen vind ik, want ik ben wel wat te zwaar. :x

    Ik vind niet dat je mensen kan beoordelen op je uiterlijk, voordat je de innerlijk kent.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 17:41 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Mee eens! Niemand is perfect, maar iedereen moet gaan proberen om te stoppen met mensen te beoordelen op hun uiterlijk en gewoontes.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Amen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ? Don't get it


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEVANITY schreef:
    ? Don't get it


    Ja, ik snap ook niet helemaal wat je hier nou mee bedoelt. Het is vast niet zo, maar het komt voor mij een klein beetje over alzof je mensen met anorexia 'beledigt' omdat ze andere mensen op jou school 'dik' noemen? & dat het erg is als iemand denkt dat jij verkering met een meisje hebt, omdat je Bisexuelen niet mag? (vast niet zo bedoeld. maarja.)