• anorexia. Sommige mensen hebben het, en willen er vanaf komen. Nee, wat doen we op mijn school? We zijn trots, roepen tegen iedereen "dikke" en moedigen elkaar aan!
    Nah, ik eet lekker mijn chocola op! Van mij hoeft het niet. Ik heb een gezond gewicht, en dat hun 2012 niet eens halen moeten zij weten. Hun willen cool zijn? Hun zijn trots dat ze het hebben? Nou sorry hoor, sommige mensen die hebben anorexia en die doen vanalles om er vanaf te komen, gaan hun van die situatie één groote grap maken door elkaar aan te sporen, te kitsen in de wcs als hun vriendinnen kijken, en iedereen met een normaal gewicht "dikke" te gaan noemen? Fuck it!

    Evenals al die andere die elkaar lopen te pushen tot ze létterlijk een ons wegen! Of al die andere die andere zwart willen maken om wát dan ook!
    Gothic, emo, bi, dik, nerd, dom, laf, het komt me de freakin keel uit!
    Vandaag wéér! We hadden het zo over wie we hadden voor dat uitwisselings project. Vraagt Kris zo: 'Met wie ging jij ook alweer?' Ik andwoord: 'Selien' Komt Joos er tussen: 'Selien? Dat is een jongen toch?' Ik zo: 'Nee een meisje.' Kijkt zij mij gewoon vies aan. 'Heeft een meisje met jou verkering?' 'Nee, daarmee ga ik uitwisselen?' En toen kon ze weer normaal kijken? Godallemachtig, stik ter in!

    Wat ik ook ben, het interresseerd me níks meer wat andere van mij vinden! De enige waar ík een goede indruk wil maken, zijn mijn vrienden! Die me nemen zoals ik ben.



    Who's whit me? (cat)

    Edit: Even voor de mensjes die het niet 100% begrijpen. Ik bedoel zegmaar:
    Fuck all of them. Ik ga me niet meer aanpassen voor wie dan ook. Ik wil alleen perfect zijn voor mijn vrienden. En in hun ogen bén ik perfect.
    Ik stoor me aan de mensen die stoer lopen te doen over anorexia, en ik word er gek van dat men zo lullig doet over homo/hetro/lesbisch/bi. Even als dat je normaal moet zijn, en gothics,emos,altos niet worden geaccepteerd.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 17:51 ]

    ILOVEVANITY schreef:
    ? Don't get it

    In het kort:
    Fuck all of them, de enige waarvoor ik perfect wil zijn, zijn mijn vrienden. En voor hun bén ik al perfect. Ik ga me niet meer aanpassen voor wie dan ook. Ze nemen me maar hoe ik ben. Dik, nerd, gothic whatever.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    In het kort:
    Fuck all of them, de enige waarvoor ik perfect wil zijn, zijn mijn vrienden. En voor hun bén ik al perfect. Ik ga me niet meer aanpassen voor wie dan ook. Ze nemen me maar hoe ik ben. Dik, nerd, gothic whatever.

    Oh ik dacht dat je emo's Goth's bi's enz haatte ö


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Ja, ik snap ook niet helemaal wat je hier nou mee bedoelt. Het is vast niet zo, maar het komt voor mij een klein beetje over alzof je mensen met anorexia 'beledigt' omdat ze andere mensen op jou school 'dik' noemen? & dat het erg is als iemand denkt dat jij verkering met een meisje hebt, omdat je Bisexuelen niet mag? (vast niet zo bedoeld. maarja.)

    Nee, nee. Ik bedoel dat ik me gewoon kapot erger aan mensen die zichzelf stoer vinden met hun eetstoornis.
    En met dat verhaal over Joos. Ik werd gek van haar omdat ze me ineens vies aan keek omdat ze dacht dat ik bi was. Oftewel, ik vind het juist dom dat daar zo slecht over gedaan word

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    In het kort:
    Fuck all of them, de enige waarvoor ik perfect wil zijn, zijn mijn vrienden. En voor hun bén ik al perfect. Ik ga me niet meer aanpassen voor wie dan ook. Ze nemen me maar hoe ik ben. Dik, nerd, gothic whatever.


    Haha, hier ben ik het wel mee eens <3

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Nee, nee. Ik bedoel dat ik me gewoon kapot erger aan mensen die zichzelf stoer vinden met hun eetstoornis.
    En met dat verhaal over Joos. Ik werd gek van haar omdat ze me ineens vies aan keek omdat ze dacht dat ik bi was. Oftewel, ik vind het juist dom dat daar zo slecht over gedaan word


    Jup, me2. En serieus, ik haat die mensen ook. Ik heb mensen gehad, die aan me vroegen, hoe ze anorexia kunnen ontwikkelen. Daar word ik zíek van.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Ja, ik snap ook niet helemaal wat je hier nou mee bedoelt. Het is vast niet zo, maar het komt voor mij een klein beetje over alzof je mensen met anorexia 'beledigt' omdat ze andere mensen op jou school 'dik' noemen? & dat het erg is als iemand denkt dat jij verkering met een meisje hebt, omdat je Bisexuelen niet mag? (vast niet zo bedoeld. maarja.)

    Mensen met anorexia gaan dat niet doen (:
    Ze bedoelt van die wanabe meisjes of pro-ana meisjes. Zo neem ik het toch op?
    Ik denk wel eerder dat wanabe meisjes zo zijn. Meisjes met anorexia of pro-ana zijn zullen niet naar anderen gaan roepen dat ze dik zijn (:
    Maar je weet hoe mensen zijn. Altijd iemand anders slecht maken om zichzelf goed te voelen. Ze zouden beter eerst eens naar zichzelf kijken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben er totaal niet mee eens.
    Meisjes met anorexia zijn ziek in hun hoofd,
    ze kunnen er ook niks aan doen hoor!.
    en jij hoeft trouwens ook niet zo arrogant te doen.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Undesirable schreef:
    (...)
    Mensen met anorexia gaan dat niet doen (:
    Ze bedoelt van die wanabe meisjes of pro-ana meisjes. Zo neem ik het toch op?
    Ik denk wel eerder dat wanabe meisjes zo zijn. Meisjes met anorexia of pro-ana zijn zullen niet naar anderen gaan roepen dat ze dik zijn (:
    Maar je weet hoe mensen zijn. Altijd iemand anders slecht maken om zichzelf goed te voelen. Ze zouden beter eerst eens naar zichzelf kijken


    Couldn't agree more, En ik haat mensen die denken stoer te doen omdat ze zogenaamd een eetstoornis hebben.

    Undesirable schreef:
    (...)
    Mensen met anorexia gaan dat niet doen (:
    Ze bedoelt van die wanabe meisjes of pro-ana meisjes. Zo neem ik het toch op?
    Ik denk wel eerder dat wanabe meisjes zo zijn. Meisjes met anorexia of pro-ana zijn zullen niet naar anderen gaan roepen dat ze dik zijn (:
    Maar je weet hoe mensen zijn. Altijd iemand anders slecht maken om zichzelf goed te voelen. Ze zouden beter eerst eens naar zichzelf kijken

    Jij begrijpt het helenmaal :')

    DanceFLOOR schreef:
    Ik ben er totaal niet mee eens.
    Meisjes met anorexia zijn ziek in hun hoofd,
    ze kunnen er ook niks aan doen hoor!.
    en jij hoeft trouwens ook niet zo arrogant te doen.

    Dat bedoelt ze nou juist niet. En dat doet ze ook niet (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Couldn't agree more, En ik haat mensen die denken stoer te doen omdat ze zogenaamd een eetstoornis hebben.

    Inderdaad. Het is walgelijk. Ze weten niet wat ze doen.
    Zij zorgen er voor dat anderen mensen met anorexia gaan raar aankijken. Die meisjes zijn ècht ziek.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    DanceFLOOR schreef:
    Ik ben er totaal niet mee eens.
    Meisjes met anorexia zijn ziek in hun hoofd,
    ze kunnen er ook niks aan doen hoor!.
    en jij hoeft trouwens ook niet zo arrogant te doen.

    Mensen met anorexia zijn helenmaal niet ziek in hun hoofd! Ze zijn onzeker en aangespoord. De mensen die écht ziek in hun hoofd zijn, zijn de mensen die anorexia als één grote grap zien, en er stoer mee gaan lopen doen!
    Voor de rest houd ik mijn commetaar maar voor me. Voor jou ben ik immers niet perfect :"D

    Pff, kut wijven allemaal.
    Bij mij zeiden ze ook in de 1ste dat ik veel at. Op school had ik zo'n 4 botterhammen bij, Omdat hun zo zaten te zeiken at ik er 2 op en dag en begonnen ze nog te zeiken dat ik teveel at. Hun waren tevens ook meisjes die me pestte, ik kon in dat jaar niet mezelf zijn maar ben toen naar een andere school gegaan. Gisteravond liep ik met mijn bff op die school want ik had beroepenmarkt. Wij rondlopen lopen die huppelkutjes daar weer kijken ze me aan, fluisteren maar als we langs ze lopen durfen ze niks. Tss, zeikwijfen zeg.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 17:58 ]


    <3

    Undesirable schreef:
    (...)
    Inderdaad. Het is walgelijk. Ze weten niet wat ze doen.
    Zij zorgen er voor dat anderen mensen met anorexia gaan raar aankijken. Die meisjes zijn ècht ziek.


    Jup. Fuck hun :'D Ik zou er écht niet tegen kunnen als wana's zo op mijn school zouden doen.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Jup. Fuck hun :'D Ik zou er écht niet tegen kunnen als wana's zo op mijn school zouden doen.

    Universiteit ruult daarvoor. :'D Daar gebeurt dat niet meer gelukkig. Maar bij mij op school was dat ook gelukkig zo niet. Alleen werden ik en mijn vriendin anorectisch genoemd. Heel erg leuk was dat (: En ik was een slet, ik had anorexia, mijn moeder dwong me om af te vallen, ik had al zelfmoordpogingen ondergaan en ga maar verder. Leuke mensen allemaal


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right