• Ja, mijn Adidasvest van Stylefile. En om jullie even te informeren over de site:
    -De verzendkosten zijn net iets minder dan 6 euro
    -Het verzenden duurt ongeveer anderhalve week
    -Je kan betalen met een afschriftje

    Ik had een donkerblauwe met lichtblauwe strepen besteld (deze) en ik was in eerste instantie onzeker over mijn maat, dus had ik M besteld en hij past precies. ;d Dus ik ben vanaf gistermiddag al helemaal blij enalles.

    Uhmm, welke Adidasvesten hebben jullie?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind em niet zo mooi ;x
    Ik had een hele mooie gezien in gebroken wit, met donkerblauwe strepen en een soort 'inktvlek' 'vlindermotief' op de borst. Echt heel mooi, in de zimba, maar ik heb hem niet gekocht


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geen ;x

    Geen. Maar ik wil zo graag een zwarte :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Geen, ik vind ze niet zo mooi. Bij ons is het namelijk echt zo'n trend waar de eerste en tweedeklassertjes mee lopen om heel stoer te zijn.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dat wist ik lekker al :p


    Life is a beautiful struggle

    Phone schreef:
    Geen, ik vind ze niet zo mooi. Bij ons is het namelijk echt zo'n trend waar de eerste en tweedeklassertjes mee lopen om heel stoer te zijn.

    Hier oowk, maar ik niet (krul) -1e klasser-

    Waffel schreef:
    Sorry, maar ik vind die dingen lelijk.
    Maar het is ieder zijn eigen smaak. ;$


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Hier oowk, maar ik niet (krul) -1e klasser-


    Haha, ik ben 4e klasser en ik wordt d'r helemaal gek van.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Armistice schreef:
    Ik vind ze opzich niet lelijk, maar letterlijk iedereen loopt ermee en dan vind ik het niet meer leuk om er zelf 1 te hebben. (krul)


    i can't pretend you're nothing special

    Armistice schreef:
    Ik vind ze opzich niet lelijk, maar letterlijk iedereen loopt ermee en dan vind ik het niet meer leuk om er zelf 1 te hebben. (krul)


    Hope goes lost but never dies.