• Ja, dat vind ik zo jammer. Als je nu bijvoorbeeld kijkt naar INDICA, al denk ik niet dat veel mensen die band zullen kennen, maar toch.. (al hebben ze wel een keer in up-magazine gestaan, lol)

    De finse versie - De engelse versie.

    Die engelse versie is helemaal vercrackt en haalt helemaal het gevoel uit de nummers.

    Ik vind het gewoon zo ontzettend jammer dan bands denken dat dat nodig is om hun succes te verhogen. Nu verliezen ze juist mensen die hun muziek mooi vinden om het echt mooi vinden, en trekken ze vaak van die fans aan die ze een half jaar of een paar maanden leuk vinden en dan weer afhaken. En vooral Finnen staan erom bekent dat ze nu niet als de beste Engels kunnen zingen :'D, dus dat vind ik gewoon zo jammer dat het nu ineens zwaar amateuristisch klinkt. )=

    Iemand anders die het daar mee eens is, of typische voorbeeldjes heeft van (vroegere) favo bandjes die ook op die tour zijn gegaan?


    Wie du mir, so ich dir.

    Klink ik nou heel standaard als ik Tokio Hotel zeg?


    Felix

    Daar ben ik het helemaal mee eens,ik haat die Amerikaanse troep,zeker de veramarikaanseerde troep.
    Daarom luister ik niet naar Amerikaanse bands(behalve Greenday maar die zijn gewoon geweldig en niet echt Amerikaans)of Bands die Amerikaans zijn geworden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fins <3
    Ahoewel Finland eerder bekend staat omhun goede metal.

    anyway, yep. Dat engelse is echt verlept.


    I live for the applause, you will die for it.

    - CrazyChicken. Nee was te verwachten dat mensen dat gingen zeggen. Is niet erg.. Is toch ook zo :'D?
    - Exercitus. Nee precies, dat vind ik zooo jammer .____.
    - Kikkeli. Ik dacht dat ik dat niet hoefde te vermelden, omdat dat wel over het algemeen bekend was, ghehe. Maar daarom juist, over het algemeen is Finse muziek instrumentaal ook ontzettend goed en dan ineens heel erg slecht engels gaan zingen. Das gewoon echt jammer van de muziek

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 21:10 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Nja, ik vind het wel gewoon zo. Amerikanisering is kut. Ze stampen in je hoofd dat dat is wat goed is, terwijl er hier in Europa ook hele goede muziek is


    Felix

    thja, het verziekt bands echt... En ja ik ga heel standaard zeggen, kijk maar naar Tokio Hotel :x


    -

    Ik haat Amerika, echt, alles erop en der aan.


    We love because he loved us first - John 4:19

    You are absolutely right, al kan ik buiten Tokio Hotel nu niet meteen op een ander goed voorbeeld komen haha. :'D

    Ik dacht eigenlijk ook meteen aan Tokio Hotel x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind de Engelse mooier eigenlijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    TH heeft hun kansen echt verziekt door oa naar Amerika te gaan. Ze zijn Europees en de Amerikanen vinden zichzelf alleen geweldig.
    Vergroot je kansen dan iig in Europa, Europa is zoveel toleranter tegenover buitenlandse muziek.
    Wonder Girls (Kpop) gaan nu ook naar Amerika, waardoor ze al een zangeres zijn verloren. En maar 1tje kan Engels, dus ze schieten geen reet op.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Kikkeli schreef:
    Fins <3
    Ahoewel Finland eerder bekend staat omhun goede metal.

    anyway, yep. Dat engelse is echt verlept.


    --

    Indica was inderdaad veel beter hiervoor :(

    Maar ach, datzelfde is ook gebeurd met o.a. Nightwish, Apocalyptica en Within Temptation. Dus zal er helaas wel bijhoren..