• Maar ik zie echt bijna altijd dezelfde stories en quizzen bij de top 5 vandaag :')

    Ze zouden het zo eigelijk moeten doen dat iedere story of quiz maar een aantal keer per maand in de top 5 lijst mag staan.
    Dan krijg je ook een keer andere story's of quizzen te zien(krul)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 17:11 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dát zijn altijd die storys met meer dan 100 abbos.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ach ja, niks aan te doen, ze zullen het vast dik verdienen. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    MONSTERBEAR schreef:
    Ja, inderdaad, en dat vind ik een zwak punt aan deze site. Ik stoor me er niet aan, maar het is best jammer. ;x


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mij maakt het niet uit. De verhalen in de top 5 spreken me sowieso niet aan dus kijk ik er ook nooit naar.


    Olive

    Nee, het ligt niet aan jou :'). Ach het scheelt weer dat ik bijna geen verhalen lees op Q.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jacker schreef:
    Mij maakt het niet uit. De verhalen in de top 5 spreken me sowieso niet aan dus kijk ik er ook nooit naar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, heel vaak staan er dezelfden in..
    Zelf maakt het me niet zoveel uit maar het is wel leuk als anderen er ook eens in kunnen staan.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik kijk daar nooit naar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik let er eigenlijk niet eens op x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik snap het opzich wel,
    maar het zijn wel gewoon de verhalen die het populairst(en waarschijnlijk dus het best geschreven zijn- op quizlet.
    En als je dat gaat veranderen, dan zou dat een vertekend beeld geven denk ik.


    I'm in love with you and all your little things

    Genius schreef:
    Nee dat is ook zo (krul)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Of ze moeten zorgen dat je maar 1 kudo per dag mag geven. Misschien maakt dat niet heel veel uit, maar dan staan in iedergeval wel de beste story's in de top 5.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Guapa schreef:
    Of ze moeten zorgen dat je maar 1 kudo per dag mag geven. Misschien maakt dat niet heel veel uit, maar dan staan in iedergeval wel de beste story's in de top 5.


    Bedoel je dat je als user maar 1 kudo mag geven. Dat je dus bijvoorbeeld 10 story's hebt gelezen vandaag, en maar één van de 10 story's 1 kudo mag geven?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Bedoel je dat je als user maar 1 kudo mag geven. Dat je dus bijvoorbeeld 10 story's hebt gelezen vandaag, en maar één van de 10 story's 1 kudo mag geven?


    Ja


    If you don't live for something, you will die for nothing.