• Na 6 jaar is het eindelijk zover, ik zit in de eindexamenklas dus ik mag mee doen aan de stuntdag

    We waren eigenlijk van plan om alle leerlingen te bombarderen met waterballonnen maar dat mag niet van de schoolleiding (we hebben echt moeten pleiten voor elk detail)
    We zijn vanmiddag langer op school gebleven om spandoeken te maken en de trap te vullen met bekertjes water. Ook hebben we de lift gevuld met ballonen, overal memes opgehangen en een aantal lokalen verbouwd.
    We gaan morgen de hele ochtend spelletjes doen en voetballen en in de middagpauze gaan we frikandellen uitdelen bij alle klassen (je had het gezicht moeten zien van de vakkenvuller toen ik vraag of er achter nog frikandellen lagen en zei dat ik 10 pakken van 20 nodig had). Om 1 uur mogen we met de hele school een waterballonnen gevecht doen en na schooltijd gaan we met z'n allen naar de Mac.
    Helaas word het hier niet zo lekker weer. Dus dat wordt koukleumen bij het waterballonnen gevecht.
    Ik hoop echt dat het goed verloopt omdat ik er best veel tijd in heb gestoken (moet wel als het comité uit 3 mensen bestaat waarvan er 1 niks doet en de ander niks met de klas bespreekt)
    Wie heeft er nog meer stuntdag?
    Wat gaan jullie doen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oooh dat klinkt leuk! Veel plezier alvast!
    Ik ben blijven zitten, maar anders zou ik nu ook in de examenklas zitten. Ik zit echter nog wel in de 5 havo facebook-groep, waarin ik zojuist heb gelezen dat ze nu nog iets aan het bedenken zijn voor morgen :p

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 22:42 ]

    Leuk idee.
    Toen ik in het examenjaar zat hebben de docenten gedreigd om het schoolfeest en de uitreiking af te lassen als wij een stunt uit zouden halen. Uiteindelijk stond er een grote hooibaal voor de poort van de school als "stunt". Ik vond het jammer dat we niets mochten doen en dat de docenten zo onredelijk waren. Zo een examenstunt is wel iets wat leuk is want dan heb je zo iets van; fuck you school. Imma outta here!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Veel plezier!
    Ik had vorige week vrijdag stuntdag/kolderdag. Het was eigenlijk verboden, omdat er altijd mensen zijn die het verpesten. Iedereen ging dus gewoon zijn gang. Bomen hingen vol met wc-papier. Het plein was ondergetekend met stoepkrijt en nep sneeuw. Binnen gooide iedereen met confetti en werden er deuren vast getapt (niet alleen de deuren. Er werd ook iemand vast getapt aan een stoel en buiten, met de stoel, op de dak van de fietsen stalling gezet). Een groepje waarmee ik liep, liep klassen binnen, gooide confetti op een leraar en schminkte een paar leerlingen onder. Voor de rest werd er buiten gebarbecued. Helaas waren er ook mensen die stinkbommen gebruikte en met eieren gooide. Gelukkig mochten ze de troep zelf opruimen ^^.
    En iedereen kwam ook verkleed.


    Seasons will change, but I shall remain

    De examenstunt van onze school eindige in arrestaties omdat er een paar jongens met meel, eieren, ketjup en sprinkhanen de school vervuilden. En dat terwijl ze dondersgoed weten dat iemand ontzettend allergisch is voor ei en als die in contact komt daarmee, meteen naar het ziekenhuis moet. Gelukkig is dat niet gebeurd maar ze moest wel direct naar huis. Ze hebben wel gekregen wat ze wilden: aandacht. Er was geen krant die er geen artikel over had geschreven.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het enige wat wij 5 jaar geleden mochten doen was een luchtkussen huren (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about