• Ja dudes&dudettes, ik krijg volgende week mijn rapport.
    En ik wil hem niet 0.o
    Ik heb wel allemaal hoge voldoendes. Voor alle vakken behalve gym -kuch- is gewoon te lui om mee te sporten -kuch-

    Dus hoe zit het met jullie rapport? Wanneer krijgen jullie hem, en hoeveel tekorten denk je dat je staat? :')

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 13:01 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    volgens mij krijg ik hem ook volgende week(A)

    ik hoop op een voldoende bij frans en wiskunde_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Mijn rapport gooi ik en water en zing ik: alle eentjes zwemmen in het water(cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik sta overal voldoende voor behalve Biologie. x)


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ik heb mijn rapport voor de vakantie gehad, dus ik krijg hem weer een tijdje niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik sta momenteel 58% voor gym. En handenstand en de balk werken ook niet echt mee dus dat procent zal waarschijnlijk nog lager liggen bij mijn volgend rapport..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik sta 3 5en.
    Eigenlijk 2, en de rest is 6/7.
    Best slecht, vergeleken met vorig jaar.
    Maar op dit moment ga ik over.
    Ik weet eig niet wanneer wij m'krijgen (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben op zich wel trots op mijn rapport. Ik sta op alles voldoende, behalve op Duits, daar sta ik een 5 op. Ik wil alleen heel graag die 5 wegwerken, en dan ben ik helemaal tevreden. (:

    Ik sta alleen onvoldoende voor Duits en Wiskunde - allebei een vijf, maar dat kan ik gewoon niet, dus ik ben niet ontevreden. (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 13:26 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Ik sta twee onvoldoendes. één 4 en één 5. Met dit rapport ga ik niet over... dus ik moet nog even wat beter m'n best gaan doen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Natuurlijk heb ik Frans weer verkloot.
    Voorderest hoog genoeg om volgend jaar naar VWO te gaan (als ik het zo blijf houden :Y))


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik heb geen idee, ik vergeet mijn punten altijd weer :x
    ik heb het proefwerkweek gehad dus ik denk dat ik voor wiskunde nu onvoldoende sta, voor duits, natuurkunde en techniek misschien:Y)
    Maar dat vind ik niet zo heel erg eigelijk:'x


    Me so good.

    Mijn eerste rapport was goed, veel beter dan vorig jaar. Ik heb geen idee wanneer ik mijn tweede krijg, vast ergens na de 2 toetsenweken die ik vanaf deze dinsdag heb :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat ben ik blij dat ik niet meer op school zit zeg.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik krijg hem pas ergens in april volgens mij


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik krijg donderdag weer een cijferkaart, en pas in maart weer een rapport.
    Ik heb op dit moment nog geen enkele onvoldoende gehaald, -Nerd. Ikweethet. Maar op de een of andere manier ben ik er tot nu toe nog niet helemaal zeker over.


    Opgeven is geen optie.