• mijn ma mijn tweets op twitter gelezen heeft.

    Echt, net moest ik t'konijn binnen zetten.
    Begon ze opeens van 'Kan ik even met je praten?"
    Begon ze zo'n heel lulgesprek over dat ik niet alles op twitter moest zetten.
    En dat ze het gelezen had en dat ik eerst een Samsung Galaxy S wilde, maar die is te duur.
    -dat had ik getweet ja, dat ik die eerst wilde-
    Maar dat zou vooral zijn omdat ik die gratis van de vader van mijn bff kon overnemen.
    - en er was zo'n periode dat ik echt boos op haar & men pa was, en toen begon ze van 'Ben ik dan zo'n rotmoeder etcetc"

    Ik dacht echt, WTF? Lees jij mijn tweets?!
    Echt hoor, nu voel ik me zo genaaid.
    Heb ik geen privéleven meer?
    K'heb nu mijn facebook accounts al gedeleted want ik heb geen zin in nog meer van dit soort onzin.
    En nu hoef ik niet meer beneden te komen ook.

    Lezen jou ouders jou twitter/hyves/facebook ofzeu?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:01 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik had gister ook over mijn ouders getweet dat ze in de patatjes mochten stikken, maarja ;x


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Technisch gezien doet je moeder écht niks mis omdat privacy bij een website als Twitter - waar je àlles op kan zetten wat je wil- nogal vaag is. Kij hebt zelf gekozen om dat op je twitter te zetten, je wist dat iedereen - dus ook je moeder, je leerkracht, die vuile buurman in je straat, iedereen- ze kon lezen, dus als je het aan mij vraagt, heb je niet het recht om hier privacy mee te moeien.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Everest schreef:
    Technisch gezien doet je moeder écht niks mis omdat privacy bij een website als Twitter - waar je àlles op kan zetten wat je wil- nogal vaag is. Kij hebt zelf gekozen om dat op je twitter te zetten, je wist dat iedereen - dus ook je moeder, je leerkracht, die vuile buurman in je straat, iedereen- ze kon lezen, dus als je het aan mij vraagt, heb je niet het recht om hier privacy mee te moeien.


    True. Maar toch ;x


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Absolution schreef:
    (...)

    True. Maar toch ;x

    Ik kan me goed voorstellen dat je dat vervelend vind. De beste oplossing is uitzoeken hoe je je tweets voor bepaalde mensen kan blokkeren ofwel je moeder vragen het niet meer te doen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee, gelukkig niet. Mijn ouders respecteren mijn privacy, ze weten dat ik ze de meeste dingen wel vertel. Als ik een brief krijg of zo, openen ze die ook niet. Daar ben ik wel blij om, want ze moesten het niet flikken om alles van me te lezen. (:

    Je kan je twitter op protect zetten, ik erger me er zelfs al aan als vriendinnen van school mn twitter lezen haha. En ik tweet expres niks over mijn ouders, en noem geen namen.. (:


    live the life you love

    Eh, mijn ouders hebben me ooit gedwongen m'n Hyves ww te geven, maar compleet per ongeluk heb ik ze een andere gegeven. *humhum*.


    It's time to be happy again.

    Mijn moeder kan nog geneens een computer aanzetten xd


    None but ourselves can free our minds.

    Als ze dat doen... dan... geen idee? Maar dat vind ik dan niet leuk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    n_n
    Kweet inelkgeval dat ik wat meer zorgvuldig ga tweeten ofzo. ;x


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    mijn moeder wil altijd mijn hyves zien. maar ik wil dat niet, want ik hoef toch ook niet alles te weten wat zij tegen haar vriendinnen zegt. ik zet er echt niets raars op ofzo, maar ik wil gewoon een beetje privacy.


    Even a white rose has a black shadow.