• Dus ik woon in een apartement en binnenkort komen er nieuwe mensen wonen.Juist boven de woning waar ik woon en nu zijn ze het daar aan het verbouwen met boren en al...als sinds 8 vanmorgen.Ik had vandaag op school een vrije dag dus ik had geplant om tot de middag in mijn bed te blijven,nja dus ik s'morgen als gewekt en omdat ze nu juist boven mijn slaapkamer werken kan ik amper mijn muziek horen zelfs met oordopjes overheest het geluid van de boor.gezellig een dvd zien lukt ook niet.Mara ik kan dus bijna niets doen,ik kan niet naar buiten gaan want het regent super hard een boek lezen lukt ook niet enkel de computer gaat.Maar nu heb ik door al dat lawaai barstende hooftpijn.Mijn ouders zijn al naar boven geweest om te vragen om een uurtje te stoppen maar dat willen ze niet.
    Maar persoonlijk vind ik dat je dit als nieuwe bewonere niet zomaar kunt doen,iedereen hangt altijd een briefje in de lift en week op vorant om te zeggen dat ze er gaan werken iedereen behale de deze...

    Maar ja wie heeft er hier nog lastige (toekomstige) buren


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nou, ze zijn nieuw en ze moeten toch ook gaan verhuizen. Ze moeten hun huis woonklaar maken en dat kost af en toe wat lawaai en tijd. Verbouwen duurt sowieso al best lang dus ik snap het goed dat ze niet willen stoppen. Bedenk maar zo: Hoe sneller hun klaar zijn, hoe sneller jij van die lawaai af bent. Ik heb geen lastige buren. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Je kan als het goed is een aanklacht indienen. Voor tienen mag je niet beginnen met lawaai maken als anderen daar last van hebben. (Als het goed is).

    MICKEY schreef:
    Je kan als het goed is een aanklacht indienen. Voor tienen mag je niet beginnen met lawaai maken als anderen daar last van hebben. (Als het goed is).

    Nee, het is na 10 uur mag je als kroeg in een gewone straat zeg maar, geen luidruchtige muziek meer draaien. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Nou, ze zijn nieuw en ze moeten toch ook gaan verhuizen. Ze moeten hun huis woonklaar maken en dat kost af en toe wat lawaai en tijd. Verbouwen duurt sowieso al best lang dus ik snap het goed dat ze niet willen stoppen. Bedenk maar zo: Hoe sneller hun klaar zijn, hoe sneller jij van die lawaai af bent. Ik heb geen lastige buren. (:
    Dta snap ik,maar ik vond dat ze een post-it moesten hangen snapje?Dan kan ik nog oordopjes kopen.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nee, gelukkig niet, maar het lijkt me echt dood irritant. Ren naar boven en ga dreigen 8D.
    Nee, lol. Maar, hoelang gaan ze bezig zijn dan? Een week? Een maand? Of drie dagen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maar ze wonen er toch nog niet lang, dan kunnen ze dat van dat briefje ophangen in de lift toch niet weten?


    Opgeven is geen optie.

    270311 schreef:
    Maar ze wonen er toch nog niet lang, dan kunnen ze dat van dat briefje ophangen in de lift toch niet weten?
    Oke maar toch in iedergeval toch zeggen,er leven best wel veel 80+ mensen in het gebouw en die hebben ook wel hun rust nodig.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, het is na 10 uur mag je als kroeg in een gewone straat zeg maar, geen luidruchtige muziek meer draaien. (':


    Er zijn echt tijden voor ingesteld hoor. Ook voor 's avonds, aangezien er ook kinderen kunnen wonen.


    Your make-up is terrible

    Wat rot, ik zou me er daar ook aan irriteren.
    Lang leve een alleenstaand huis. (:


    live the life you love

    Poseidon schreef:
    Nou, ze zijn nieuw en ze moeten toch ook gaan verhuizen. Ze moeten hun huis woonklaar maken en dat kost af en toe wat lawaai en tijd. Verbouwen duurt sowieso al best lang dus ik snap het goed dat ze niet willen stoppen. Bedenk maar zo: Hoe sneller hun klaar zijn, hoe sneller jij van die lawaai af bent. Ik heb geen lastige buren. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.