• SORRY HIJ KOMT NIET MEER!

    oke ^^

    Man ik heb jullie gemist


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Schaat <3
    Eigenlijk had ik jouwn gezet voor hoofdrol maar je wasniet online mar diegene heeft z'n dingen nog niet gegeven dus als jij nu snel je tekstje enzoo geeft kan ik jouwn daar nog zetten!

    x'D


    *He's the one.

    Schat vul nou die fucking dngen in :P

    YEEEEEEEEEEEEEAAAAAHH
    Ik houu van uuu XD.

    Rol:Hoofdrol+Vriendin tom

    Plaatje: In mijn GB. Staat die foto ook want ik kan hem hier niet plaatsen. I'm so soryy. In google(afbeeldingen) als je in typt clementine suicide ,die met dat rood aan en blond haar.

    Tekstje: Heloww people. Ik ben arianne johnson.Ik hou enorm veel van mijn vriendin.Ik ben sociaal maar soms ook verlegen.Maar ben zeker niet op mijn mond gevallen.So Watch out =). EN ik heb veel adoratie voor tom!! HE's MINE!! Don't Touch him oR i KILL yaa!!
    Xx Peace! Arianne.

    x'D je zit met een rpobleem,!! x'D


    *He's the one.

    Goed ? (A)

    FAAAAACK!!
    Ik zit indd met een prob.

    Ariannen is het goed al ik jouwn 1st vriendin van Tom maak en daarna BF en dan ben jij BELOOFD in mijn volgende Quiz de échte vriendin van Tom(A)
    I'm sorry schat

    x'D Ariannen moet verder gaan met haar serie (A)


    *He's the one.

    Indd want ik wil op Bill opbosten, hem ontmoeten xD

    Nja oke dan ,, Ik hou u deraan hoor :).
    X

    x'D


    *He's the one.

    ma Hola wnr magh ik dn eens de vriendin van Tom zijn o.O >< ik laat me weer doen é!!


    *He's the one.

    Tekstje: Hello people ^^ Mijn naam is Raquel Diamond en ik ben daar heel trots op. Ik leef al 14 jaar op deze wereld en ik heb het niet echt makkelijk gehad. Mijn vader is overleden en dat vind ik best wel moeilijk. But life go's on ^^ Euhmmm..tja wat nu x] Als je mij zo zien zou je me na kijken. Dat doen alle mensen dus jij ook. Vind het niet zo erg moet er alleen maar op lachen..Ik vind Hello Kitty echt super cute en drink ik graag milkshake's..Wat ik haat is liefde. Het breekt je alleen maar en het laat je alleen maar een waardeloos voelen. Daarom heb ik mezelf voor genomen nooit verliefd te worden. Yeah i know best koppig van mezelf ^^ Nou dit was het zo'n beetje Ik moet naar school...Byee <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    jajaa... (A)!Mah mijn vriendje komt zo en die weet nix van die site, dus kan ik nu moeilijk verder gaan! Hij ga mij kille als die weet dat dat hier over TH gaat XD. Mah ik beloof zeker nog dat hij voor zondag der ga opkomen. en btw mijn echte naam is Yana hoor ^^.X