• Ik heb na een hele lange tijd voor het eerst weer mijn tekentablet uit de kast gehaald, en dit is er uitgekomen.
    Wat vinden jullie ervan?
    En tekenen jullie zelf wel eens? Voel je vrij om hier tekeningen en schilderijen te droppen ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wauw! Dat ziet er echt super uit! Ik teken zo nu en dan bloemetjes in m’n wiskunde schrift hahah


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Mooi!


    And then we'll see it.

    Gaaf!


    26 - 02 - '16

    Ik vind hem bij zonder koe-l geworden, Rick!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ah, wat tof!
    Ook super toevallig, want ik heb ook weer na lange tijd mijn tablet tevoorschijn gehaald en ik ben momenteel ook met iets bezig. I like it. Al deze creatieve minds hier.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Punkish schreef:
    Wauw! Dat ziet er echt super uit! Ik teken zo nu en dan bloemetjes in m’n wiskunde schrift hahah


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ziet er gaaf uit!
    Ik hou ook van tekenen, maar ik teken liever op papier. En dan ook niet in kleur. Als ik in kleur teken dan verpest ik alles, hehe. :')

    Dit is een van de tekeningen waar ik best trots op ben:

    Ja nice Rickert!
    De progress die je telkens liet zieten op app was ook leuk om te volgen ^^.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Chilton schreef:
    Ziet er gaaf uit!
    Ik hou ook van tekenen, maar ik teken liever op papier. En dan ook niet in kleur. Als ik in kleur teken dan verpest ik alles, hehe. :')

    Dit is een van de tekeningen waar ik best trots op ben:



    Die is echt gaaf!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chilton schreef:
    Ziet er gaaf uit!
    Ik hou ook van tekenen, maar ik teken liever op papier. En dan ook niet in kleur. Als ik in kleur teken dan verpest ik alles, hehe. :')

    Dit is een van de tekeningen waar ik best trots op ben:



    Wauwww


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Chilton schreef:
    Ziet er gaaf uit!
    Ik hou ook van tekenen, maar ik teken liever op papier. En dan ook niet in kleur. Als ik in kleur teken dan verpest ik alles, hehe. :')

    Dit is een van de tekeningen waar ik best trots op ben:


    Sick!


    ars moriendi

    ^ Thanks allemaal!

    Gaaf hoor, met die kleuren!
    Ik heb ook een tekentablet maar ik gebruik hem eigenlijk amper. Ik teken tegenwoordig met Medibang Paint op mijn tablet, ook echt een aanrader trouwens!
    Ik ben momenteel bezig met twee katten, en heb nog een hond liggen waarvan de omgeving nog moet, maar geen zin meer in heb (':


    We were the forever that didn't last