• JA-HAA, het is officieel.

    Ik ben nu in twee weken 2,5 kilo afgevallen, en ik ben super trots.

    Zijn jullie niet trots op mij en gaan jullie mee party hardy'en omdat ik zo blij ben? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Mijn geheim?

    Gewoon twee boterhammen in de ochtend, met vlees of filet american. In de kleine pauze een koek en twee keer in de week een appel. Tussen de middag twee boterhammen met vlees of filet american. Na school een plakje peperkoek of een eierkoek. En geen snoep of iets in de avond.
    tussen door een flesje water drinken.

    Succes voor de mensen die het gaan proberen. :Y)


    Haha ik probeer dus af te vallen, maar als ik zo zou eten als jij zou ik vet hard aankomen o.O
    Het is niet eerlijk! Ik doe het nu met vier boterhammen en avondeten en dat doe ik al twee weken lang, nog geen verschil opgemerkt...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    (...)

    Haha ik probeer dus af te vallen, maar als ik zo zou eten als jij zou ik vet hard aankomen o.O
    Het is niet eerlijk! Ik doe het nu met vier boterhammen en avondeten en dat doe ik al twee weken lang, nog geen verschil opgemerkt...


    Vier boterhammen per maaltijd, of alleen maar vier boterhammen? Want vier boterhammen per maaltijd is wel veel hoor.
    Het leven is niet eerlijk, want mijn vriendin eet zoveel en ze komt niks aan. WAAROM? :[


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Ik heb ook tha spirit, die niet iedereen heeft. -vind ik. (krul)

    Snoep of koekjes zijn lekker, maar het komt er aan, terwijl je de smaak echt maar kort in je mond hebt. Dus wat is het nut? 8B

    En ik merk: hoe minder je het eet, hoe lekkerder het is als je het wél eens eet (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    17 schreef:
    (...)
    En ik merk: hoe minder je het eet, hoe lekkerder het is als je het wél eens eet (:


    Daar heb je helemaal gelijk in. Nou geniet ik echt van mijn avond eten. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben jaloers, haha.
    Ik moet ook maar weer eens op de weegschaal gaan staan en ik hoop stiekem dat ik ben afgevallen door het Mexicaanse wezentje dat afgelopen week in mijn lichaam zat
    :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik doe mee! Ik ben nu ook bezig en ben pas 1 kilo afgevallen, maar een goed begin is het halve werk hè :D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:32 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Quarterback schreef:
    (...)

    Daar heb je helemaal gelijk in. Nou geniet ik echt van mijn avond eten. :')

    Haha dat heb ik ook, want dan eet je alleen maar zo'n flauw tussendoortje en dan is alles zoveel lekkerder haha 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    And party, and party, and party, and pa and pa and partyyyyyyyyyyy _O_

    Lanvin schreef:
    And party, and party, and party, and pa and pa and partyyyyyyyyyyy _O_


    Alwaaaaaaaaaaaays. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vultures schreef:
    Wow, goed zeg!
    Maar doe je het wel op een gezonde manier?(nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Animale schreef:
    Wat is je geheim? (nerd)


    effort never betrays you

    Ik. Wil. Ook. ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    January schreef:
    (...)


    Mijn geheim?

    Gewoon twee boterhammen in de ochtend, met vlees of filet american. In de kleine pauze een koek en twee keer in de week een appel. Tussen de middag twee boterhammen met vlees of filet american. Na school een plakje peperkoek of een eierkoek. En geen snoep of iets in de avond.
    tussen door een flesje water drinken.
    (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Proficiat (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'