• De stelling van vandaag luidt:
    Je zou net zoals in Amerika je rijbewijs op je zestiende moeten kunnen halen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oneens,als we zo door gaan kunnen we ons net zo goed een staat van de VS noemen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 0:13 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mee eens, is echt veel handiger! Ik haat mijn fiets xD en dan zou ik volgend jaar al mogen rijden! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja en dan ook de drank verhogen naar 21 (y). Gaan we nog meer op Amerika lijken... En daar hebben we nou al zoveel van, dat overdreven kerstgedoe valentijnsgedag en je weet het wel. Nee laat ons het gewoon lekker bij 18 houden, op 16 mag je scooteren vind het prima zo. dus Oneens.

    Eens. x'D


    Numbers.

    Oneens, ik zie Nikki, Vanity en mijn zus al auto rijden. Dat word onze dood :|


    "Ignite, my love. Ignite."

    doe maar niet, als we zo doorgaan met alles mogen we op onze 10e al alcohol drinken en op 12e rijden ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Oneens. Er zijn al genoeg "jongeren" die een gevaar op de weg zijn, dan zouden al die scooter tjappies zeker ook nog een auto krijgen? Sowieso dat er dan meer ongelukken gebeuren en nóg meer verkeersregels komen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee. dat is frusterend, want ik kan geen auto betalen.

    Sorenos schreef:
    doe maar niet, als we zo doorgaan met alles mogen we op onze 10e al alcohol drinken en op 12e rijden ;)


    Sorry, maar das overdreven hoor xd


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Sorry, maar das overdreven hoor xd


    alles wordt toch steeds verlaagd hoor, alcohol drinken was eerst ook 18 ;)

    en er zijn staten waar bij je alle leeftijden mag rijden, zolang je maar een rijbewijs hebt.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    alles wordt toch steeds verlaagd hoor, alcohol drinken was eerst ook 18 ;)

    en er zijn staten waar bij je alle leeftijden mag rijden, zolang je maar een rijbewijs hebt.


    Ik blijf erbij; it's kinda overacted. (":


    Numbers.

    Eens, als het daar mag, mag het hier ook.


    Me so good.

    StJimmy schreef:
    Oneens,als we zo door gaan kunnen we ons net zo goed een staat van de VS noemen.


    We accept the love we think we deserve.

    Oneens. Wat is het nut? Nog meer in de prak gereden auto's door een mix van alcohol en rijden? ( niet álle zestienjarigen btw. )


    I hope heaven needs you more than I do now.

    xSnoepjex schreef:
    Eens, als het daar mag, mag het hier ook.

    Verschil moet er zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.