• Ja, iemand vroeg me of moslima's bikini's mochten dragen. Ik antwoordde dat ze dat mochten, maar alleen met meisjes om hun heen, zonder jongens. En die zei dus neen.

    Euhm, heb ik gelijk of ben ik fout?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik dacht dat ze in zon burka ding moesten ofzo :X


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    TheFair schreef:
    Ik dacht dat ze in zon burka ding moesten ofzo :X


    Jaha, maar op het strand enzo en of ze bikini's als zwemkledij mochten dragen


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    (...)

    Jaha, maar op het strand enzo en of ze bikini's als zwemkledij mochten dragen


    Ik zou het echt niet weten, sorry :X


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Het ligt er maar net aan hoe streng iemand gelooft.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Volgens mij mag het niet, maar dat weet ik niet zeker.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Geen idee eigenlijk. Dragen moslima's dan niet boerkini's?
    Nee, niet allemaal volgens mij. Leuk je eigen vragen beantwoorden (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    De ene mogen dat wel en de andere niet.
    Als ze heel extremistisch zijn dan ga je hen alleen in een burka zien rondlopen. Maar gezinnen waar ze gewone kleren dragen, daar denk ik wel dat ze ook in bikini mogen rondlopen. Maar dat ben ik natuurlijk ook niet zeker

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 6:39 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    er zijn toch bepaalde zwembaden voor moslimvrouwen?(krul) daar mogen ze het wel dragen maar volgens mij niet op een openbaar strand


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    er zijn toch bepaalde zwembaden voor moslimvrouwen?(krul) daar mogen ze het wel dragen maar volgens mij niet op een openbaar strand


    Klopt, maar wat wanneer er niet zulke zwembaden zijn? ;p Volgens mij zijn er hier in Kikkerlandje niet zoveel ;)

    Ik denk meer dat wat ook al hierboven is genoemd dat het vooral ligt aan hoe streng de familie is. En eigk is in feite een burka nog niet eens uit geloofsuitingen he.... dacht ik? Het hoorde meer bij de cultuur van de mensen die echt in de woestijn woonden. Nu zie ik hier in dit Kikkerlandje aan de overkant steeds Moslims helemaal in burka's

    Ik ken ook een meisje (lijkt op een kalkoen --> turkey :Y)) , maar die had altijd erg vrije mode etc. of je dat noemt, en dan zie ik haar ineens met zo'n strakke knot doekkie! o.o

    :S


    Ligt and Darkness are both very different..

    Voor zover ik weet "mogen" Moslima's alleen bloot laten zien bij haar familie en bij alleen maar vrouwen. Zijn er vreemde mannen bij dan niet.

    Maar dit is natuurlijk geen regels,dit is aan haar (en haar familie) zelf!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat Exercitus ongeveer zegt is waar..

    Moslima's mogen in een bikini maar niet in een gemengd zwemabd ofzo... Naar de zee gaan doen ze dus niet. Bij de familie mag het ook niet, wel bij de vrouwen, maar niet bij de mannen van de familie. Bij de mannen of jongens hoor je ook niet met hempjes te lopen, is onbeleefd en onebschoft. Bijvoorbeeld, ik , ik draag geen hoofddoek en ga gewoon in de zee en in een gemengd zwembad. Maar mijn zus die gaat alleen in een zwembad met vrouwen


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Courtesan schreef:
    Het ligt er maar net aan hoe streng iemand gelooft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    geen idee, ik zou zeggen vraag het aan een moslima


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ze moeten een boekini dragen. Tenminste, dat was wel zo in Egypte en Turkije.


    Ik ben gemeen xoxo

    Boerkini! _O_


    No growth of the heart is ever a waste