• Hoe houden jullie het vol om elke dag naar school te gaan? Want alles zit mij een beetje tegen, en ik heb totaal geen zin meer in school. Het liefst blijf ik elke dag thuis. En door die gedachte, blijf ik ook vet vaak thuis. Maar ik MOET nu wel echt weer heen gaan anders krijg ik grote problemen, en het is tenslotte mijn examenjaar. Maar wat is jullie motivatie om naar school te gaan? Want ik heb echt motivatie nodig, iets waar ik aan kan denken zodat ik wat meer zin krijg ofzo. (:

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ga naar school om naar die lekkere jongen te kunnen kijken :Y)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Mij motivatie? Heb ik niet. gewoon gaan, over een paar jaar heb je er vast wat aan.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Het feit dat ik dan weer gezellig kan doen met mijn vrienden.
    En zijn al mijn vrienden ziek ofseu (is een keer overkomen x']) dan ga ik bij onbekende leerlingen aan een tafeltje zitten en gezellig met hun kletsen.
    En sowieso, het is een kwestie van verstand op nul zetten en je bed uit gaan etc. en naar school gaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn motivatie & mn vrienden en dat er op school soms toch wel iets bijzonders gebeurt (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Anders doet mijn vader me wat,daarbij ik wil graag iets woorden ook leer ik daar nu niet voor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Platypus schreef:
    Ik ga naar school om naar die lekkere jongen te kunnen kijken :Y)


    Ik ook. (': En voor mijn vrienden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vraag het me ook wel eens af..


    Life is hard and then we die

    Dat het einde in zicht is en mijn vriendinnen zitten daar, dus voor de gezelligheid (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Puzzle schreef:
    Mij motivatie? Heb ik niet. gewoon gaan, over een paar jaar heb je er vast wat aan.


    Hope goes lost but never dies.

    Om naar een leuke jongen te kijken en omdat het moet, liever ging ik ook niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik houd het niet vol. Dus :Y)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Omdat ik later gewoon wil gaan studeren en omdat ik heel gezellige vriendinnen heb :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Motivatie om mijn vrienden te zien, m'n toekomst te realiseren en om hem te zien.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Examenjaar... over een half jaar ben je er eindelijk van af als je nu even doorzet!


    Felix

    Platypus schreef:
    Ik ga naar school om naar die lekkere jongen te kunnen kijken :Y)


    En om gewoon lekker met mijn vriendinnen en de rest van de klas te kunnen zijn. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.