• Hoe houden jullie het vol om elke dag naar school te gaan? Want alles zit mij een beetje tegen, en ik heb totaal geen zin meer in school. Het liefst blijf ik elke dag thuis. En door die gedachte, blijf ik ook vet vaak thuis. Maar ik MOET nu wel echt weer heen gaan anders krijg ik grote problemen, en het is tenslotte mijn examenjaar. Maar wat is jullie motivatie om naar school te gaan? Want ik heb echt motivatie nodig, iets waar ik aan kan denken zodat ik wat meer zin krijg ofzo. (:

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Nou ik ga alleen maar omdat ik weet dat ik die dag lekker leraren kan pesten en kinderachtig kan doen. En voor me vriendinnen en kinderen plagen

    wat voor studie wil je hierna gaan doen?
    als je daar een bepaald cijfer voor moet staan (en je zou ten minste moeten slagen) dan is dat een goede motivatie, lijkt me? :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik heb ook nog eens het probleem, dat als ik wil gaan leren het gewoon niet meer in mijn kop krijg. Ik hoop echt maar dat ik mijn examen haal o.o Ik ben écht toe aan de zomervakantie ;D maarjaa, wie niet :Y) Ik denk dat ik maar gewoon mijn verstand op 0 moet zettten, en heen moet gaan voor vrienden. Anders red ik het niet. ):


    Sometimes it's best not to care.

    Vrienden :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    fataal schreef:
    wat voor studie wil je hierna gaan doen?
    als je daar een bepaald cijfer voor moet staan (en je zou ten minste moeten slagen) dan is dat een goede motivatie, lijkt me? :Y)

    Nouu, dat is dus ook nog weer een tegeslag voor mij. Want als ik mijn examen haal, dan wil ik waarschijnlijk weg hier, en naar Emmen toe gaan. De opleiding die ik nu doe bevalt me voor geen meter. Ik wil iets anders gaan doen, maar dat kan pas na mijn examen. En daarom heb ik nu gewoon zo iets van : blegh, laatmaar. =.=


    Sometimes it's best not to care.

    Platypus schreef:
    Ik ga naar school om naar die lekkere jongen te kunnen kijken :Y)


    Haha, ik ook [a]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Voor mijn vrienden en om te kletsen onder de lessen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn motivatie, is toch wel dat ik heel wat grappig en domme opmerkingen hoor tijdens lessen. En bijna iedere pauze aan het lachen ben. Dus school is kut. maar neit zo erg als het lijkt als je vrienden er bij zijn :D


    Love sheds light one the darkest of times

    Je vrienden zien.
    Gewoon de gezellige sfeer.
    De pauzes en vakanties die je dankzij school hebt xD
    Je hebt vast wel leuke vakken, nietwaar?
    Nou.. Neem mp3 of wat dan ook met muziek mee.

    Tada :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm, ik heb als motivatie dat ik echt mijn diploma wil halen dit jaar. En daardoor ga ik iedere dag naar school (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben bang mijn mijn moeder :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mijn vriendinnen, het feit dat ik een beetje lol kan maken in de klas en dan het risico loop eruit gestuurd te worden ofzo.
    En de paar vakken die ik leuk vind per week, bijwonen (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ga naar school voor mijn friends (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn motivatie haal ik uit mijn vriendinnen. Want de meesten wonen niet in mijn buurt en dan zie ik ze toch maar weer elke dag, en heb ik lol met ze.
    Het grootste moeite heb ik met thuis huiswerk maken, maar dan denk ik gewoon aan hoe mijn ouders en iedereen teleurgesteld is als ik het niet haal, en dat ik niet meer bij vriendinnen in de klas zit en maak ik het gewoon..


    Don't dream your life, but live your dream!